Olen käyttänyt kyseistä tuotetta vaahtomuodossa nyt vähän yli kuukauden ajan, ja voin todeta, että se todellakin toimii, toisin kuin esim. Revivogen, jota käytin yli vuoden tuloksetta.
Olin tilannut ensin Foligain liuosta 12kk setin, koska se on halvempaa kuin vaahto (joka on samaa tavaraa, mutta ei sisällä alkoholia), mutta päänahkani ei kestänyt sitä viikkoakaan, joten se olisi nyt myytävänä, jos jotakuta kiinnostaa.
Foligain P5
Positiivisestiyllättynyt
4
360
Vastaukset
- Kiinnostunut asiasta
Olen kiinnostunut, mutta vain avaamattomien pullojen osalta. Paljolla siis myisit 11 pulloa?
- Sijaitsevat Espoossa
50€ postit
- Kiinnostunut asiasta
Sijaitsevat Espoossa kirjoitti:
50€ postit
Kiitos vastauksesta. Harmittavasti ehdin jo tilata 6 kk erän ko. tuotetta, joten en valitettavasti ole enää kiinnostunut tuotteista.
- Feikkiävaiei
Mistä tilasitte Foligain p5? Mikä väri? vetistä/öljystä? Haiseeko alkoholi?
Itse tilasin shytobuy ja kävi mieless onko feikkiä kun Jotain feikki Revovogeniä myy siellä. Oma Foligain p5 vetinen hieman öljymäinen, mieto alkoholin tuoksu. väritön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850