Ajatuksena on kerätä masentuneelle toverille vihkollinen rohkaisevia viestejä jouluun mennessä tuntemattomilta ja tutuilta.
Osa tulee käsin kirjoitettuna ja osa sitten liimataan vihkoon.
Pohjalla idea, että tuntemattomatkin välittävät sanoakseen jotakin piristävää ja rohkaisevaa!
Jos et keksi itse, googleta kuvahaulla vaikka jokin "Inspiring quotes" tms. ja valitse mieluisin tai muokkaa sitä :)
Joulumieltä masentuneelle
Riemuprojekti
4
89
Vastaukset
- voimia
In the end some of your greates pain,
become your greatest strenghts. You can do anything, but you have to believe it. :)
- quotes
"Nobody can save you but yourself,
and you're worth saving.
It's a war not easily won,
but if anything
is worth winning,
then this is it."
-Charles Bukowski - timon&bumba
Kaunis ajatus.
"Hakunamatata" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657