Uusimpien "parannuksien" jälkeen ei voi lähettää sähköposteja.
Onko tähän aika keskeiseen sähköpostiongelmaan tulossa korjausta milloin.
24h kipua kankussa
3
166
Vastaukset
- firebird rules
Käytä jotain imap-pohjaista sähköpostiohjelmaa tuon surkean suomi24-kyhäelmän sijaan. Vaikka outlook tai firebird. Ohjeet löytyy tiedotteista.
- firebird rules
Ohesta ohjeet
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12311743
Tiedotteessa puhutaan kännyköistä ja määräajasta. Edelleenkin mahdollista käyttää ja ohje 'toimii' muutenkin kuin kännyköissä
- DickCheese
Ongelma on sähköpostien lähettäminen ja korjausehdotus on vaihtaa suoli24 johonkin toimivaan. Kerrankin puhutaan totta vaikkakin asiakkaan suulla.
Nämä viimeisen parin vuoden aikana tulleet "parannukset" on kyllä olleet niin mahtavia että vain ajan kysymys milloin jopa se pitkähermoisin mummo menettää hermonsa ja etsii jotakin toimivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927