kyllä on parempi olla sinkku!

sinkku82

Mä rakastuin kerran yhteen tosi ihanaan tyyppiin. Sen kanssa mulla oli muutamia kertoja jolloin aina toisemme nähdessä tuijoteltiin toisiamme pitkään silmiin. No sitten yks kerta mä päätin kertoa tekstiviestillä mun tunteista sitä kohtaa. Se vastasi mulle ja kertoi, että sillä on eukko. Viestin saadessani mieli meni ihan matalaksi. Se tuntui kauhealta takapakilta. Sen suhdetta en kuitenkaan mene rikkomaan ja yritän jotenkin jatkaa elämääni eteenpäin, mutta ikinä mä en saa sitä pois mielestäni.

Jotenkin mä en osaa ton tapauksen jälkeen kiinnostua muista miehistä. Enkä mä halua kokea toista pettymystä. Tuntuu siltä, että on vaan parempi olla mahdollisimman pitkään sinkkuna ja yrittää olla enään särkemättä sydäntään.

Aina kun mä muistelen niitä silmiin tuijotteluita, niin joka kerta mulla tuntuu syvällä sydämessä kipeä viilto. Täytyy toivoa, että se kipu joskus loppuis. Voi olla ettei lopu koskaan.

Enkä mä edes usko mihinkään kohtaloon, että jos mä vaikka saisinkin sen joskus itselleni sillä niin ei kuitenkaan tapahdu.

Eli ennemmin olen yksin kuin, että saisin pettyä ja kärsiä sydämen särkymisiltä kerta toisensa jälkeen.

7

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista

On kun omasta päästä olis ajatuksia lukennut,mulle kävi sama homma ja en osaa muuta ajatella kun sitä naista. Pääsenenkö ikinä siitä yli jo 10v ,mut pitää olla yksin niin on helpompaa. En halua sitä samaa olo tilaa enään koskaan. ; ( Ja pahinta on et nään sitä naista kerran viikossa on kihloissa mun kaverin kans.
      t:ukko

• ulkopuolinen

nyt kyllä pitäs alkaa vaan itseään arvostamaan ja unohtaa-eihän hekään teistä välittänyt oikeasti kun noin toimivat!

• uncle dirty
        ulkopuolinen kirjoitti:

nyt kyllä pitäs alkaa vaan itseään arvostamaan ja unohtaa-eihän hekään teistä välittänyt oikeasti kun noin toimivat!

Setä ei juuri menneitä harmittele. Kannan mukanaan korkeintaan hyvät muistot ja siihen minulla on oikeus. Suunta on kuitenkin aina eteenpäin ja noita tilaisuuksia ja hyviä tulee vastaan joka tapauksessa, joten yhteen ei kannata jäädä roikkumaan. Ahdistaakin vielä toista ja itseä.

• Ai luuletko että sellaista ei satu koskaan kenellekään muulle. Menetiti jotain ainutlaatuista eikä kukaan ymmärrä sua. =)

Ei muuten pidä paikkaansa. Täällä jokainen on varmaan menettäny jonkun joka on tuntunu maailman ainutlaatuisimmalta yksilöltä.

Wake up girl!

Se on elämää. Teillä oli ehkä kivaa ja mahtavaa aikaa mut ei se tarkoita sitä että siihen kannattais jäädä roikkumaan. Ja pelätä ihmiiä sen takia että et' kestä sitä että sun sydän särkyy uudelleen. Mulle niin on tainnu käydä ainaki pari kertaa ja silti minä jaksan mennä eteenpäin.

Ihminen ei ole haavoittumaton. Sen takia meillä on kyky parantaa haavamme. Jos sinuun tulee haava se paranee muutamassa päivässä, jos sun sydän särkyy kestää se vähän pidempään, mut ei kannata heittää toivoa. Se paranee kyllä. Lyödäänks vaik vetoa?

Muistojen ei oo tarkoitus satuttaa vaan saada sut hymyilemään. Etkö muista miltä susta tuntu sillon kun katseenne kohtas? tuntuko sillon pahalta?

JA miten kohtalo tähän liittyy elämä on täynnä valintoja. Voi olla että sä oot synytyny tähän maailmaan ollaksesi tietyssä paikassa tiettyyn aikaan. Se mitä muuta teet on sun asias. (mut se siitä filosofiasta)

Oot varmasti aivan mahtava tyttö jolla on vielä vaikka kuinka paljon elämää edessä. Miks siitä ei nauttisi. Hymyilisit sille vastaan tulevalle pojalle joka on joskus sotkeentunu sanoissa sun edessä. yms.

pojille voi sanoo että faith man, mut tytöille se ei oikeen toimi.

Se sydän paranee kyllä (eikä kannata kasvattaa sitä suojamuuria sen ympärille) anna sen elää.

Pidä lippu korkeella

• Ei millään pahalla, mutta pitäisikö sinun jo pikku hiljaa kasvaa aikuiseksi ja selvittää itsellesi ihastumisen ja rakastumisen ero!

Positiivisten tunteiden ilmaisemista ei mielestäni kenenkään pitäisi hävetä. Ajattelepa, mikä hyvä tilaisuus olisi jäänyt käyttämättä, jos kyseessä olisikin ollut ujo, vapaa mies!

Jatka vaan iloisesti etsimistä, mutta älä luule jokaisen katseen ilmaisevan rakastumista. Iloitse ihailevista katseista, vastaa hymyllä ja jatka matkaasi. Kyllä se oikeakin aikanaan kuvaan ilmestyy.

Minusta meidän suomalaisten pitäisi opetella enemmän flirttailemaan! Ystävällinen katse, hymy ja vaikkapa silmänisku tai muutama ystävällinen sana piristää kummasti päivää.

Aikuisen ihmisen pitäisi mielestäni ensin hieman tutustua ihmiseen, ennenkuin antaa itselleen luvan rakastua.

• =) ajattele mitä siitä seuraisi jos kaikki alkaisivat flirttailemaan =) Jäis nimittäin tytöt tekemättä kun alkaisin hymyillä ja hurmata jokaista naista joka vastaan tulee. :D

Sitä paitti se vois jo käydä työstä kun täytyisi erotella ne jotka flirttailevat vaan flirttailun ilosta ja ne jotka ovat oikeasti kiinnostuneita *nauraa* siinä olis pienen pojan pää niin pyörällä etä ei oikein tietäs mitä tekis... muuta kuin flirttailis.

Pelottava skenaario. :p

• Frederico kirjoitti:

=) ajattele mitä siitä seuraisi jos kaikki alkaisivat flirttailemaan =) Jäis nimittäin tytöt tekemättä kun alkaisin hymyillä ja hurmata jokaista naista joka vastaan tulee. :D

Sitä paitti se vois jo käydä työstä kun täytyisi erotella ne jotka flirttailevat vaan flirttailun ilosta ja ne jotka ovat oikeasti kiinnostuneita *nauraa* siinä olis pienen pojan pää niin pyörällä etä ei oikein tietäs mitä tekis... muuta kuin flirttailis.

Pelottava skenaario. :p

Ajattelin...
        - luulen, että ihmiset olisivat hyväntuulisempia ja iloisempia.
        - minäkin muistaisin entistä useammin olevani nainen!
        - sinäkään et pelästyisi, että täti yrittää iskeä, jos pilke silmäkulmassa heittäisin iloisen, ihailevan repliikin sinulle vaikkapa kaupan kassajonossa. - Olisithan jo tottunut;)

En muuten puhunut iskemisyrityksistä, vaan viattomasta pikkuflirtistä, jota voi harrastaa kaikenlaisten ja kaikenikäisten ihmisten kanssa motiivina pelkkä elämänilon lisääminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228