hei. ajattelin mainostaa täällä sellasta rotua kun SAUKKOKOIRA. aivan mahtava rotu sil pystyy metsästämään jänistä, sorsia, karhua yms..oikea moni "ajo" rotu. on myös todella ihana seurakoirana. ainut ehkä vähän huono puoli on että saukkokoirat eivät tule kauhean hyvin toimeen muiden koirien kanssa. ja HUOM:saukkokoirien ääni on jotain aivan erikoista. kuulostaa kuin ne huutaisivat "hullu hullu" se on semmone hululu ääni aivan mahtava ja ainut laatuinen. jos pystytte niin tutustukaas rotuun on nimittäin tutustumisen arvoinen.ja aika uusi suomessa. ensimmäinen koira suomeen tuli muistaakseni 1985 et tämmöstä! mut hyvät talven odottelut kaikille ja jos haluutte lisää tietoo niin kerron mielelläni kaikkea mitä tiedän. 041-4823601 t:satu ja koirat
saukkokoira
4
2958
Vastaukset
- saukkoa
myös jään alla?
- satu
no ei se kyl jään alla aja mitään! eikä minun ymmärryksen mukaan kyl taida mikään koira tehdä sitä...
satu kirjoitti:
no ei se kyl jään alla aja mitään! eikä minun ymmärryksen mukaan kyl taida mikään koira tehdä sitä...
Koira kyllä sukeltaa saukonperään.
Mutta järkikin sen sanoo ettei pidä
koiraa päästää jään alle.
Kotisivuillani muutama kuva saukkokoirasta.
Todella ihanteelinen myös seurakoirana.
Koitahan etsiä filmi nimeltä
Tarkka saukon tarina.
Siinä näet miten koiraa on käytetty ajueena saukonmetsästyksessä.
- otter
saukot toisten koirienkans tulee toimeen.ei kertaanka murissut toisille,kaksi saukkoa omistanut.enkä päivääkään vaihtais pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645