Nyt on energiaa jollakin?

Odotan vaan ketjuja lisää,eiköhän ylläpito jo asian havaitse vyöryttämiseksi
Todella tuo energiajuomasta aloittamani ketju risoo henkilöä MK

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Millälailla risoo?? Mikä on taas ongelma???

• Minua ei riso ollenkaan vaan kun esiin tuli juttu energiajuomista niin johan alkoi vyörytys vanhojen ketjujen esiinnostoilla minulla niissä ei ole hävettävää mutta josksu aika on jo ajanut ohi asian mutta sehän on joillekkin tyypillistä yöllä kupsehtia ja kun pitäisi hoitaa asioita niin maatahan niinkuin pienet porsahat olki persiissä päivällä heh heh MK

• lasse 3lk

Lienee kyse enemmän tarkoituksesta kiinnittää kirjoittajan huomio omaan muistiinsa.
      Minkä takia noita samoja aiheita on vuosittain avattava.

• Lasse nyt on kyse selkeästi taas häiriköinnistä ja myöskin asiattomuudesta jota olet nyt tehnyt joten harkitse hieman. Uusilla avauksilla voinen minäkin toimia onhan täällä ollut noita asiattomia samankaltaisia viestejä vaikka osa olisi toisten viesteistä poistettu kuten voinet havaita niin jopa nimeäni käytettiin kirjoittajana ja sellainen toiminta ei ollut asiallista ja se poistettiin ylläpidon toimesta MK

•  Trolli

Katselin youtubesta Markku Korpisen laulua ja oli oikein kaunis!!!

Tutun näköinen kaveri.
      Lyön tuhansia euroja vetoa että sukulaiseni tuntee hänet hyvin. Todennäköisesti jossain juhlissa nähty ihan livenä. Kenties Juukassa jossain... Ellinpäivillä??

• täti täällä hei

Voi lapsikulta "trolli" . Vaikka kirjoitetaan Juuka niin huomioi seuraavan kerran muoto Juuassa.

•  Trollipussukka

Nokun mietin ihan samaa, miten se kirjoitetaan. Nyt sen sisäistin :D

• Juuassa olen esiintynyt ainoastaan Juuan karaokekisoissa tullen toiseksi mutta kesävieraiden päivillä esiintyminen ei ole vielä tapahtunut toissa vuonna olin yleisössä.
      Mutta tänään olen livenä Lieksassa karpalossa yhteislaulujen merkeissäMK

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe