Oikeastaan otsikon nainen pitäisi varmaan laittaa lainausmerkkeihin. Selitänpä tollolle, mitä tarkoitan:
On totta, että naisiakin metsästää jonkin verran. Nythän metsästäjäpojat leikkivät akkoiltansa piilossa miehisiä leikkejä metsästystamineissaan ja nämä leikit ovat usein hyvinkin eroottisia. Metsästäjäpojat siis tykkäävät pojista (vaikka heillä usein myös on akka kotona) ja aivan sama asia on naistenkin keskuudessa. Nyt ei puhuta mistään perinteisestä naisesta vaan miehisestä lesbosta. Metsästäjänaiset siis ovat kauttaaltaan lesboja.
Suomessahan ei tiettävästi ole yhtä ainuttakaan heteropariskuntaa, joka yhdessä kävisi metsästämässä.
Nainen metsästäjänä
2
254
Vastaukset
Ny paljastuki porukan johtajien synkkä salaisuus... Uskoni koko metsästäjäkuntaan on nyt romuttunut. Ootko ny iloinen ku oot tuhonnu mun elämän! Pfff....
- Niinpä...
Sinäkin käyt salaa "metsällä" pikkupoikaystäväsi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155