pitää ehdottomasti lailla kieltää
ovat väkivaltaan yllyttäviä lajeja
ja johtajat jo pelkän ulkonäyn perusteella linnaan n. 10v
Potkupallo yleisemminjalkapallo
2
59
Vastaukset
- olet oikiassa
urheilu on männy persuksilleen, immeiset männöö kisapaikalle juommaan ja tappelemmaan
ja taittaa olla osa näistä urheiluveitikoista niitä hinttejä - Olen asunut / ollut
naimisissa yli 30v, suhteellisen hyvin menestyneen urheilijan kanssa.
Silloin kun sitä urheiltiin ja menestystä tuli niin perhe-elämä ei poikennut naapurissa asuvan alkoholistiperheen elämästä,mentiin niillä ehdoilla joita nuo molemmat ongelmaiset saneli. Joskus tuntui ,että on vielä pahempi riesa kuin juoppo naapuri.
Menetystä, menestystä sitä sitä jne.
Kun tuo akkapaha lopetti kilpailemisen, lopetin urheilu seurannan ja kisoissa käynnin. Sain yliannoksen kilpailujaksojen aikaan urheilua.
Ja mitä väkisin joutuu esim. lehtien otsakkeista niin perse-ellen on urheilu mennyt.
Olen myös sivusta seurannut, että kappijuoppo on tullut, peittää yrittää, mutta kun en itse ota huomaa helpolla ja näin se käynyt on monelle muullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748