Onkohan se nyt ihan ok, että piilomainostetaan Tahdon-kamppanjaa Ylen merisäässä? (28.11.2014 kello 12:45) Aika kehno esitys. Ei kuulostanut kauhean luontevalta..
YLE merisää // tahdon
8
246
Vastaukset
- arvostan2014
Onneksi on olemassa vaihtoehto eli Radio Rapu. Se on julkisesti asettunut vastustamaan homoliittoja!
- arvostan2014
Korjaus edelliseen: siis ei ole asettunut vastustamaan vaan hyväksyy homoliitot.
- pettynyt7
Hieman ehkä harkinta kyky petti. merisää nyt on viimeinen paikka mihin kannattaa toimittajan alkaa heittelemään omia kannanottojaan. Ellen kovin pahasti äänestä erehdy niin kyseessä on Marko Miettinen ja hänellä kyllä on tapana sanoa asioihin mielipiteensä suoraan, mutta nyt ei ehkä ollut ihan oikea paikka.
- J. Korpi
Olen jo lähettänyt kantelun Julkisen sanan neuvostoon ja tiedot äänitiedostoineen Yleisradion johdolle ja Perussuomalaisen puolueen puoluetoimistoon. Olen harkitsemassa myös tutkintapyynnön tekemistä.
- Anonyymi
Äsken marko kertoi radiossa, että miltä kuuluu kun koiran kynnenalle laittaa rautanaulan. Onko tälläinen sovelias toimittajaksi. Nauroi sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äsken marko kertoi radiossa, että miltä kuuluu kun koiran kynnenalle laittaa rautanaulan. Onko tälläinen sovelias toimittajaksi. Nauroi sen jälkeen.
ei kuulosta iha terveelt, koskaha marko käyny viimeks kallonkutistajal 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kuulosta iha terveelt, koskaha marko käyny viimeks kallonkutistajal 🤔
koko Yle. Uuniin! Akbar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko Yle. Uuniin! Akbar!
mitäpä on joukolla mielessä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890