Miltä tuntuu menettää neitsyys? Niin poikien kuin tyttöjen näkökulmasta kiitos :)
miltä tuntuu menettää neitsyys
6
806
Vastaukset
- ...nolikset
en muista, olin ES pärinöissä katsos
- 15+13
Ei se pojal ainakaa tunnu erilaiselt ku muukaa panemine...
- ...noliksetg
paitsi jos juo batteryy ennen sitä nii on kamalaa
- Tyttö
Noh, mua jännitti aika paljon joten no en ollut kovin rentona. Jostain ihmeen syystä hävetti se, että olin neitsyt ja kun siitä kerroin joten halusin siitä nopeasti eroon.
Aluksi hieman sattui ja mietin että oliko tää nyt sen arvoista. Loppujen lopuksi olihan se kuitenkin ihan kivaa, mutta kyllä se paljon vaikuttaa onko kumppani oikea.
Esim yhden yön jutussa ei tunnu niin hyvältä kuin rakastaman ihmisen kanssa.
Yllätys yllätys :D- Anonyymi
Tää on kova
- olutmies96
Olin seuraavat 2 päivää neitsyyden menettämisestä "pillupsykoosissa". Makasin vain ja hymyilin...ihanaa oli ja tuntu suorastaa epätodellisen hyvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667