olen 45v rouva onnellisesti naimisissa saan seksiä mieheltäni ainakun haluan , silti petän miestäni tarvitsen vierasta miestä se toimii niin hyvin tressin laukaisijana . Minulla on ihana mies tiedän että se kärsii siitä ainakin kun olen rakastellu mieheni kaverienkin kanssa se on ollu miehelleni paha asia . en voi lopettaa pettämistä . vähän punaviiniä paarissa kun on rennonpi olo ja miehet on oppinut että minulta saa tulevat pyytämään mukaansa ja tierän itsekki kuka miehistä on hyvä rakastelija lähden mielelläni nauttimaan . mitä pitäis tehdä itselleni meitä on paljon muitakin naisia jotka samoin pettää miestään
petän miestäni
19
5242
Vastaukset
- Hih.
Teitä on paljon, maailmalla kulkien olen huomannut.
- kuinkatuonytmenee
Jaa.. miten se niinkuin käytännössä menee?
Siis sä sanot et "mä lähden tästä baariin tissuttelee..yksin!" ja sit se sanoo "ok, älä oo myöhään" ja sit sä teet niinkuin tuossa kuvasit ja tuut kotia aamuyöstä ja sanot miehelles "sorry meni pitkään.. mut oli yks hyvä tyyppi siellä juteltiin pitkään" ??
Siis, mistä miehes tietää jos et kerro? - fiksumpi
Taidat olla muutenkin vähän tyhmä, et ainakaan osaa kirjoittaa.
- aisuri 60
Olisit aisurin ihanne nainen,
Turha surra, että petät miestäsi. Elä omilla ehdoillasi ja tarpeillasi. Onnellisena olet varmasti parempi vaimo. Tukahduttamalla halunsa ja tekemällä muille mieliksi pilaamme oman ja muiden elämän. Onnellinen ihminen säteilee onneaan myös läheisilleen;-)
- 16+15
Höhlän puheita.
- Minna eläväinen 28
Olen ollut 29 vuotta naimisissa ja sanon että se on juuri noin kun sanot. Pitää elää omilla ehdoilla ja itselle mieliksi. Tällöin ihminen on onnellinen ja mieluisin ympäristölleen.
Valitettavasti ihminen joka ei kykene käymään vieraissa esim. jonkun uskomususkonnon vuoksi, katkeroituu ajan myötä ja liitto saattaa jopa päätyä eroon oman ahdasmielisyyden vuoksi.
Tätähän sanovat myös kaikki alan terapeutit. Elämä on hauskaa seikkailua, päivääkään ei kannata menettää. - Vuosi vaihtu
Minna eläväinen 28 kirjoitti:
Olen ollut 29 vuotta naimisissa ja sanon että se on juuri noin kun sanot. Pitää elää omilla ehdoilla ja itselle mieliksi. Tällöin ihminen on onnellinen ja mieluisin ympäristölleen.
Valitettavasti ihminen joka ei kykene käymään vieraissa esim. jonkun uskomususkonnon vuoksi, katkeroituu ajan myötä ja liitto saattaa jopa päätyä eroon oman ahdasmielisyyden vuoksi.
Tätähän sanovat myös kaikki alan terapeutit. Elämä on hauskaa seikkailua, päivääkään ei kannata menettää.Oli vähän liikaa skuppaa päässä kun vuosi vaihtu. Olen 22v nainen ja kuusi vanhaa miestä pitivät kimppa kivanaan. Alasti keittiön ikkunasta katsoin raketteja miehet takaa panivat. Siinä sai aamun asti enemmän kun oli kuvitellut. Kaikki oli tyytyväisiä ja minä spermassa joka paikasta ja reijässä.
- Lumppu 21
Vuosi vaihtu kirjoitti:
Oli vähän liikaa skuppaa päässä kun vuosi vaihtu. Olen 22v nainen ja kuusi vanhaa miestä pitivät kimppa kivanaan. Alasti keittiön ikkunasta katsoin raketteja miehet takaa panivat. Siinä sai aamun asti enemmän kun oli kuvitellut. Kaikki oli tyytyväisiä ja minä spermassa joka paikasta ja reijässä.
Äijät juotti mieheni sammuksiin ja sitten halusivat mun hameen alle. Törkeetä kun jokainen halus vaikka mieheni oli vieressä sammuneena. Aamun asti nussivat viisi miestä ennenkuin kaverini heräs. Hyvää teki ....
- aisuri 60
Lumppu 21 kirjoitti:
Äijät juotti mieheni sammuksiin ja sitten halusivat mun hameen alle. Törkeetä kun jokainen halus vaikka mieheni oli vieressä sammuneena. Aamun asti nussivat viisi miestä ennenkuin kaverini heräs. Hyvää teki ....
Minua ei juotettu mutta väsähdin kesken illan istujaisten kun kaveri kanssa otettiin paukkua, heräsin aamu yöstä sohvalta ja kuulin makkarista kuisketta hiivin raollaan olevan oven taa ja siellähän kaveri pani vaimoani, hyvää näytti tekevän en viitsinyt keskeyttää vaan jäin katsomaaan oli se vaan niin kiihotavaa nähdä kun näki vaimon kiihkon menin sohvalleni runkkaamaan.olin nukkuvivani kunnes kaveri häipyi,menin vaimon viereen ja kysyin pääsenkö liukkaille ja pääsin aisurihan musta tuli,
- Justniin
Höpöhöpöä :-)
- Mies kolmonen
Joskus mennyt vanhemalle parille kolmoneksi. Rankkaa välillä kun mies on homo ja haluu samaanaikaan kun nain sen vaimoa. Kun lopettaa niin saan naida viiskymppistä koko yön.
- kerjäämisen-vai
Siis.. lopettaa minkä?
- Monta
Olen 23v ja jouduin herroille sauna iltaan tarjoilemaan. Siinä tuli itsekkin juotua kun väkisin tarjosivat. Pyysivät mukaan uimaan ja kun ei ollut uikkareita niin olin kahdeksan miehen kanssa alasti uimassa. Kuivasivat kimpassa pyyhkeillä ja ukoilla rupes seisoo, kiihottu vähemmästäkin. Pikku pöydän päälle laitto mahalleen ja takaa rupesivat naimaan. Aluksi hävetti mut rupes hormoonit hyrrää ja nautin kun alistivat että sai suuhunkin samaan aikaan. Sitten pyysivät kun oli ulkomaan vieraita minut "tarjoilemaan". Sain paksuja kirjekuoria kun asiakkaat olivat tyytyväisiä ja kaupat synty.Kotona en kertonut muuta kun oli ylitöitä. Omat pikku paheet pitää olla.
- Usko pois.
Varsinkin näin pikkujoulujen aikaan varsin moni rouva hakee vaihtelua vieraasta. Suon sen heille., kotona odottaa kirkuvat tenavat sekä olutta ryystävä ukko, joten pieni lemmenhetki edes joskus piristää.
- m60vv
Näinkin voi käydä, että luonani käy pari jossa rva haluaa minua oman miehensä
lisäksi, kaikki tapahtuu yhteisestä sopimuksesta.
t.Onnelinen mies. - karttu
Mistäpäin olet.naitas kunnolla.nuolisin pilluas,ja hyväilisin rintojasi.nautittas vaan.
kyrpä seisoo kunolla.soita tai tekstaa
0405493186. - Vaki pano
Vaikka olen ollut naimisissa 30v niin halun nuorta kullia.
- 2 mahista
Joko olet halpa yksinkertainen lutka tai miehesi ei osaa hommiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226