Käyty keskustelu

Tässäpä muuten viestien määrät eri joukkueiden osiossa.

Jokerit 50
Kärpät 50
HIFK 43
Ässät 34
Pelicans 27
Ilves 24
Tappara 23
JYP 21
HPK 19
TPS 16
Lukko 14
Blues 11
SaiPa 11

Sellaisen huomion voisi tehdä, että mitä paremmin joukkue menestyy, sitä vilkkaampaa keskustelua se aiheuttaa. Aika vahvasti kädenvääntö tapahtuu Kärpät - Jokerit -akselilla.

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeejee

Tai sitten sen voi omaksua niin, että jonkun joukkueiden fanit ovat niin säälittäviä, ettei niillä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua netissä haukkumassa toisia.

• Valitettavasti taidat olla oikeassa tuossa huomiossasi. Paljon tulee roikuttua netissä. Tosin itse olen yrittänyt kunnioittaa myös vastustajia. Minusta nyt vain on paljon mieltä kohottavampaa voittaa sellaisia vastustajia, joita pitää hyvinä kuin sellaisia vastustajia, joita ei pidä minään. Tappioiden tullessa niitä on taas helpompi sietää näin ollessa.

Hyvää työtä tehdään kaikissa seuroissa ja suomalainen jääkiekko on yhteinen asia. Kaukalossa ei anneta periksi, mutta me katsojat voidaan nauttia huolimatta siitä mitä seuraa kannattaa.

• urpo

Miten tuon Pelicansin sitten selittää..

• Sitä onkin vaikeampi selittää, huomasin kyllä itsekin sen. Ilmeisesti Pasi Nurminen on saanut positiivista nostetta ja joukkue kiinnostaa lahtelaisia.

• kiekkotietäjä

Jokerit ja Kärpät: menestys
      HIFK: NHL-vahvistukset
      Ässät: menestys
      Pelicans: Kenties haastanut odotettua paremmin (esim. riisti pisteen HPK:lta), vaikka onkin häntäpäässä. Pasi Nurminen
      Ilves ja Tappara: molemmat kenties fanien odotuksia heikompia, mutta NHL-vahvistukset lisäävät mielenkiintoa hitusen
      JyP: Jarkko Immonen kiinnostaa, mutta muuten vaisu
      HPK: Miksi näin vähän keskustelua, vaikka jälleen ollut odotettua menestyneempi? Tietysti pieni markkina-alue, mutta kuitenkin
      TPS: ultra-vaisu
      Lukko: vaisu
      Blues: käsittämättömän vaisu
      SaiPa: vaisu

• HPK:n hiljaisuus keskustelun suhteen johtunee siitä, että he ovat aktiivisia Jatkoajan puolella ja heillä on siellä vahva miehitys. Sen mitä olen muiden joukkueiden faneihin törmännyt, niin Kerholaiset ovat kyllä sympaattisemmasta päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe