Perussuomalaisten nimi vaihtoon - Yhden miehen show

Timo Soini edellytti puoluekuria äänestettäessä sukupuolineutraalista avioliittolaista. Vain yksi edustaja uskalsi äänestää Soinin vakaumusta uhmaten. Kyllä, kyse on nimenomaan siitä että Soini edellyttää että koko puolueen tulee mukautua hänen vakaumukseensa. Populistiseen tyyliinsä hän hokee kansalle "kyllä kansa tietää" mutta ei salli demokratiaa omassa puolueessaan. Hän puhuu omantunnonvapaudesta mutta ei suo sitä puolueensa edustajille.

Äänestyksen jälkeen Soini otsikoi blogissaan "kristinuskossa on totuus". Mielestäni viimeistään nyt Perussuomalaisten tulisi vaihtaa puolueensa nimeä sellaiseksi josta käy kaikille tiettäväksi että kyseessä on kristillinen puolue. Ehkäpä he voisivat yhdistyä Kristillisdemokraattien kanssa.

Hämmästelen suuresti miten junttia väkeä kyseisessä puolueessa voi olla. Herra Oinosen puheet rinnastaa eläimiin sekaantuminen seksuaalivähemmistöihin on loukkaavaa toimintaa. Edustaja Niikko taas perustelee kantaansa raamatulla ja vetoaa lapsien oikeuksiin isään ja äitiin. Todellisuudessa adoptiota tarvivalla lapsella ei ole tarvittavaa yhteyttä biologisiin vanhempiinsa. Kaikki parannukset tähän tilanteeseen on tervetulleita ja tämän seksuaalivähemmistöt voivat lapselle taata. Lapsella on oikeus vanhempiin.

Niikon perustelu ontuu siksikin että erittäin monen vanhemmat eroavat. Raamatun mukaan eroaminen on vähintääkin paheksuttavaa ellei syntiä. Jostain syystä eron kohdalla Niikko ja kumppanit eivät sano että eroaminen tulee kieltää koska lapsella on oikeus isään ja äitiin.

Oma näkemykseni on että lesbot ja homot jo pelkästään heitä kohtaan osoitettujen ennakkoluulojen vuoksi hoitavat vastuunsa vanhempina keskimäärin erittäin hyvin. Sateenkaariperheiden lapsista kasvaa todennäköisesti ihmisyyttä laajemmin ymmärtäviä liberaaleja kansalaisia jotka ovat vähintään yhtä tasapainoisia kuin adoptiolapset yleensä.

Perussuomalaiselle puolueelle tasa-arvon vastustaminen ja hölmöt perustelemattomat näkemykset ovat suureksi häpeäksi.

7

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä mieltä

Persut ovat junttikansan, roskaväen puolue. Kyllä heilläkin pitää olla edustajansa, se on demokratiaa. Pitääkö tuollaista paskasakkia sitten päästää hallitukseen onkin jo toinen juttu.

• Kerro mitä mieltä

Kuvaile juntti ja roskaväki. Sillä niin minua nyt kutsut. Olisikin mielenkiintoista mitä sinä siis tiedät minusta. Saatat pettyä ettei täällä ollut kuvailemasi ihminen. Olen johtavassa asemassa eräässä keskisuuressa yrityksessä. Minulla on perhe. Tuloni ovat hieman alle 100 000 vuodessa. Insinööri koulutukseltani. Työn puolesta matkoja pitkällekin eri puolta maailmaa. Ystäviä on paljon. Heissä homoja ja maahanmuuttajia. Eivät ongelma minulle enkä osaa mieltää miksi olisivat koskaan olleetkaan. Rekrytoinneissa olen valinnut päteviä maahanmuuttajia vaikka suomalainen olisi ollut tarjolla. Pätevyys voitti, ratkaisu oli oikea. Luen paljon kirjallisuutta ja käyn pitämässä ammattikorkeakouluopiskelijoille alaani liittyviä luentoja. Käymme vaimon kanssa konserteissa ja kohokohta on Savonlinnan oopperajuhlat. En ollut avioliittolain puolella enkä sitä vastaan. Asia ei ole minulle tärkeä.
        Olisi nyt hyvin mielenkiintoista tietää minkälaista on kunnon väki, asialliset ihmiset kun minä ja muutama muu minunkaltainen ystävä olemme juntteja, roskaväkeä ja paskasakkia?

• miksi sitten?
        Kerro mitä mieltä kirjoitti:

Kuvaile juntti ja roskaväki. Sillä niin minua nyt kutsut. Olisikin mielenkiintoista mitä sinä siis tiedät minusta. Saatat pettyä ettei täällä ollut kuvailemasi ihminen. Olen johtavassa asemassa eräässä keskisuuressa yrityksessä. Minulla on perhe. Tuloni ovat hieman alle 100 000 vuodessa. Insinööri koulutukseltani. Työn puolesta matkoja pitkällekin eri puolta maailmaa. Ystäviä on paljon. Heissä homoja ja maahanmuuttajia. Eivät ongelma minulle enkä osaa mieltää miksi olisivat koskaan olleetkaan. Rekrytoinneissa olen valinnut päteviä maahanmuuttajia vaikka suomalainen olisi ollut tarjolla. Pätevyys voitti, ratkaisu oli oikea. Luen paljon kirjallisuutta ja käyn pitämässä ammattikorkeakouluopiskelijoille alaani liittyviä luentoja. Käymme vaimon kanssa konserteissa ja kohokohta on Savonlinnan oopperajuhlat. En ollut avioliittolain puolella enkä sitä vastaan. Asia ei ole minulle tärkeä.
        Olisi nyt hyvin mielenkiintoista tietää minkälaista on kunnon väki, asialliset ihmiset kun minä ja muutama muu minunkaltainen ystävä olemme juntteja, roskaväkeä ja paskasakkia?

Miksi sitten haluat hengailla sellaisen puolueen kanssa jonka edustajat heittelevät aivopieruja toistamiseen ja ovat rasistisia? Ehkä juttu onkin siinä että saat tuntea itsesi siinä porukassa heitä fiksummaksi.

• Jeevel

"Tätä mieltä"! Pilkkaat 500000 ihmistä. uskon että ne monet jotka perussuomalaisia äänestävät, ovat ihan kunnollista väkeä, ei siis "roskajoukkoa", kuten kirjoitit. Lisäksi se "paskasakki" on se, joka Suomen johti tähän tilaan. Miten ihmeessä sinä arvon ylimielinen kirjoittaja pärjäät meidän "paskasakin" joukossa. Tuletko käymään, niin kuivaan vielä märät korvantaustasi.

AP kirjoittaja ei tiedä mitään evoluution kehityksestä ja siitä, että on olemassa heille "sukupuolineutraalit"" Miksi he tunkevat itsensä näiden jo vuosisatojen perinteiden joukkoon. Kun ap kirjoittajan mielestä, nämä lesbot et homot, ovat älykkyysoan yläpuolella, niin sehän on häpeä, että he alentuvat ottamaan näiden nyt jo voimassa olevien tyhmien ja vähä-älyisten aviopuolisoiden nimikkeen. Suosittelen heille erottautumista omaksi ryhmäkseen jo senkin takia, kun he ovat niin erinomaisia lasten kasvatuksessa.

• ex perSS

Soini on huutanut vuosia kitalaki punaisena, että "perussuomalaisilla on 560 000 äänestäjää". Silti Soini edellyttää, että koko tuo joukko on KAIKESSA juuri sitä mieltä, mitä hän kulloinkin käskee. -Ja se Soinin "murtumaton peruslinjahan" tunnetusti vaihtelee 24/7. Tilanne soinidiktatuurissa on luonnoton ja kestämätön, kun vielä ps puolueen miljoonatkin ovat 100% Soinin peukalon ja määräysvallan alla.

Olen tuntenut elämäni aikana hyvin satoja poliitikkoja. Soinia narsistisempaa, häikäilemättömämpää ja pirullisempaa tuhatkasvoa en ole vielä koskaan tavannut. Ja toivottavasti en tapaakaan, koska se on lähes mahdotontakin.

• Pilaa Suomen maineen

Soinin toiminta on todella läpinäkyvää. Vetoaminen puolueen vaaliohjelmaan ja pakottaminen ryhmäpäätökseen tällaisessa asiassa osoittaa, ettei Soini mieltää harhaisesti puolueen oman tajunnanvirtansa toteuttajaksi eikä demokraattiseksi liikkeeksi.

Fundamentalistikatolisen Soinin halu tehdä puolueestaan hänen oman "ideologiansa" ilmentymä hakee vertaistaan vain diktaattorien toiminnasta. Soinihan on varmistanut ehdottoman yksinvallan puolueessaan siirtämällä puolueen omaisuuden hänen yksin hallinnoimaansa säätiöön. Taloudellisella kiristyksellä varmistetaan omien päätösten läpivienti ryhmässä - olivat ne sitten miten hölmöjä tahansa.

Valehtelu ja takinkäännöt ovat Soinin jesuiittamaisen johtamisen tärkeimmät välineet, vaikka hän luonnollisesti syyttääkin muita.

• nam, nam

KYLLÄ KANSA TIETÄÄ!

Soini oli kerrankin oikeassa.
      Siinä tuli takkiin satanolla, pisteenä iin päällä yhten persun vastahanka, joka lienee ensi vaaleissa vakavasti otettavien puolueiden listoilla, eikä populistien.

Harvemmin kansalaisaloite johtaa lakiin saakka, eli tämä oli nimenomaan kansan tahto.
      Ei tarvitse ihmetellä maailmanlaajuisten tiedotusvälineiden kiinnostusta asiaan, koska niin harvinaista herkkua missään on.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe