Siinä on parasta viihdettä mitä TV:stä tulee!!! tietääkö joku esim. mikä biisi soi Los Satsumas-sketsissä? Monta muutakin haluttais tietää mutta ei juuri nyt muista.
M.A.R.R.S. - Pump up the volume on se viimeisimmän alkutunnarin nimi. Huikea, myöhemmissä jaksoissa on kans mahtavia kasari hiphop biittejä esim. Heikki ja Kaija ja pärnäsen korjaamolla-sketseissä
PULTTIBOIS
8
1792
Vastaukset
Pulttiboishan on nyt myös DVD:nä se täytyy ehdottomasti tässä piakkoin hankkia vaikka ne jaksot onkin jo nauhalla. Se on niin ylihyvä ohjelma!!!
- juu
mitäs sä nyt lollottelet siinä kaiken aikaa. vois vaihtaa välillä otsikkoa??
- Make
juu kirjoitti:
mitäs sä nyt lollottelet siinä kaiken aikaa. vois vaihtaa välillä otsikkoa??
Mikä se on se kappale, jota se apuvamies laulaa??? Menee jotenki näin että singalulubai singalulubai, promis mii juul nevö pii unkreipfuul!! :D
- kuhtaja
Make kirjoitti:
Mikä se on se kappale, jota se apuvamies laulaa??? Menee jotenki näin että singalulubai singalulubai, promis mii juul nevö pii unkreipfuul!! :D
hohoo, tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta en alkuperäistä esittäjää.
googlekaan ei löytänyt :(
- 4 ja 7
Kuka tietää mistä saan imutettua Herra 47:n kuvan?
- hämis
upeeta - mahtavaa izo kiitos subille hienosta levykokoelmasta! eiks toi boosi oo 80´retroa?
- Kujis
Niin mitkäs ne kappaleet sitte on niissä Pärnäsen korjaamo ja Heikki ja Kaija-sketseissä. Onko Pulttibois-DVD:issä myös syvyyssukeltaja ja Muistoja Gullenburgin kartanosta-sketsit??
- Naama Velli
Ihan vaan tiedoksi että vanhempi alkutunnari ko sarjasta on nimeltään Yes We Can Can ja esittäjä on Sly & Robbie (albumi Rhythm Killers).
Jostain on jäänyt päähän myös hra 47 ja sexmachine: Gedap gedoouapp, gedap gedoouapp, aim ö seksmäsiin.
Kikkelikokkelis, nii. Tää on tää maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349