Ei hätää, voit kaivaa lapiolla ja rautakangella koiranputken juuria tienpenkoilta. Ovat ravitsevaa ja terveellistä.
Tosin ulkomailta tulleet kasvit ovat vieneet monista kasvupaikoista kotoperäiset lajimme. Onneksi tämä kasvi on värikäs ja kukkii monimuotoisena.
Särkiäkin saa katiskalla talvella, ongelma on että tarvitset kalastusluvan ja sinun pitää maksaa valtiolle kalastuksen hoitomaksu, koska valtio ja vapaa ehtoiset ovat istuttaneet vesiimme särkiä ahvenia ja haukia todella paljon.
Kokoomus ja heidän käsikassaransa "pikku herra" Jalka-palli Alhin-alamäki ja sdp eli Suomen(kansan) dallaamaan pyrkijät tarvitsevat veloilleen maksajia.
Tiesittekö että jykä otti 44 miljardia velkaa ahonkaa ja nyt ME joudutaan maksaa.
Se 44 miljardia meni ostopalveluiden hankkimiseen jykän kaverilta ym. turhaan.
Kannattaa ostaa lääkäri 500 000 eurolla eli 3 miljoonalla markalla ostopalveluna kunnalle, mielummin kuin maksaa kahdelle kunnanlääkärille 200 000 vuodessa, euroja nekin. 1,2 miljoonaa suomeksi. Tai pitäisikö kirjoittaa 1.2 miljoonaa, ihan kuin muutkin eurooppalaiset fiksut kansat.
Hallitus vei viimeiset käyttörahat?
Tyhmä mongoloidi
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519