Koska saamme "en tykkää" -peukalon takaisin?
Itse olen joutunut siirtymään Vauva.fi:n käyttäjäksi pääosin, koska siellä ei tarvitse kommentoida idioottimaista aivopierua, ja tämän jälkeen tykätä omaa kommenttian, vaan voi ihan vain peukuttaa alas!
Tahtoisin palata kotiin. Vetoan teihin:
NYT SE SAATANAN PEUKKU TAKAS!
Alaspäin osoittava peukalo
3
97
Vastaukset
- just joo
Voi olla parempikin, että pysyt siellä Vauva.fi:ssä peukuttelemassa. Suomi24 näyttää eliittifoorumilta sen rinnalla.
- Peukutusongelma
Suomi24 ei ole pystynyt mitenkään perustelemaan alaspäin olevien peukkujen poistamista käytöstä. Olisi tasapuolista, että viesteille voisi edelleen antaa sekä myönteistä (peukku ylöspäin) että kielteistä (peukku alaspäin) palautetta.
Kokonaan toinen juttu on, että yksittäisen viestin voi peukuttaa sama lukija useampaan kertaan. Näin luodaan valheellinen kuva jonkin viestin suosiosta.
Ylläpidolla on jo nykyään käytössä IP-osoitteeseen perustuva kirjoitusesto. Eikö samaa järjestelyä voisi käyttää estämään multipeukutus samasta osoitteesta?- Botit käytössä?
Jotkut jutut saavat kovin pienessä ajassa jopa satoja plussapeukkuja, vaikka palsta olisi varsin hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911