Mies lupaa olla menemättä baariin... mutta menee kuitenkin...
Oltin sovittu että ei hän mene... kuitenkin pettää lupauksensa... miten mun pitäisi reagoida??
en haluaisi olla nalkuttava akkakaan.. mutta kyllä silti periaatteista pitää pitää kiinni... miten olisi hyvä sanoa toiselle, nii että hän huomaa typeryytensä ja tekevänsä väärin..?
minulla ei ole sitä mitään vastaan, jos joskus menee baariin.. mutta JOs lupaa ettei mene ja silti menee... AARGH!
kookemuksia?
Mies meni baariin...
7
2322
Vastaukset
- xxx
Lapio.
- kerberos
Jätit ovelasti kertomatta, mitä itse olit luvannut ja piditkö lupauksesi. Miksi miehen pitäisi pysyä sitoumuksessaan, kun naisen oma toimita on pelkkää vedättämistä?
- neito
..kerroin epäselvästi... siis mieheni lupasi olla menemättä baariin... minä siis olin kotona.. enkä siis menossa minnekkään... joka tapauksessa.
minulla ei ole tapana vedättää läheisiäni.
- Tane
Jos noin kävi vain kerran, niin ei kai tuo iso asia ole. Tosin tuohan riippuu aina tilanteesta. Jos olette sopineet pitävänne koti-illan hienon päivällisen kera, ja mies lähtee, niin silloin kannattaa suuttua. Samoin jos mies laukkaa jatkuvasti baarissa, voi hän olla menemättä edes joskus.
Jos taas ilta on ollut täysin tavallinen, eikä mies jatkuvasti laukkaa baarissa, ei minusta tilanteesta kannata suuttua. Soittiko joku kaveri hänelle ja kysyi baariin? Esimerkiksi tuollaisessa tilanteessa lähtisin itsekin herkästi, koska käyn baarissa nykyään todella harvoin.
Samoin jos olet pakottanut miehesi lupaamaan, ei miehesi mielestäni tehnyt väärin. Pakottamalla saatu lupaus ei ole pitämisen arvoinen. Eli olitteko te sopineet, ettei hän mene baariin, vai olitko sinä sanonut hänelle, ettei hän saa mennä baariin?
Jos miehesi laukkaa jatkuvasti baarissa, hän on luultavasti alkoholisti. Kaikkihan me tiedämme, mitä alkoholistille pitää tehdä.Mun mies on kans ihan samanlainen,ainut vaan että se juo ittensä humalaan 1-3 kertaa viikossa...Ja aiheesta ollaan tapeltu jo sen verran kauan että alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää.Aina lupaa olla menemättä,mutta aina kuitenki menee.On tosi kiva kun itse on joskus illat töissä,ja oottaa pääsevänsä töitten jälkeen kullan kainaloon sohvalle,niin aina onkin äijä lähtenyt baariin.
- nuori19
Spagetti kirjoitti:
Mun mies on kans ihan samanlainen,ainut vaan että se juo ittensä humalaan 1-3 kertaa viikossa...Ja aiheesta ollaan tapeltu jo sen verran kauan että alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää.Aina lupaa olla menemättä,mutta aina kuitenki menee.On tosi kiva kun itse on joskus illat töissä,ja oottaa pääsevänsä töitten jälkeen kullan kainaloon sohvalle,niin aina onkin äijä lähtenyt baariin.
miksi tuhlata aikaa siihen mieheen,jos sua kerta ottaa päähän?
Älä tee sitä virhettä,että "kattellaan tässä,jos se vaikka muuttuu.." ja joku kaunis päivä avaat silmäs ja tajuat,miksi voi helvetti miksi, en valinnut jotain parempaa?!?ja kolme lasta kiljuu/iloitsee jaloissa ja mies baarissa.Siihen näytelmään on sitten jo käsikirjoutus valmiina ja osat jaettu!pakoon ei juuri pääse.
Mun mielestä kerta viikossa humalassa on aika ok tai ?yleistäkin? ehkä..mutta jos miehesi käytös sinua harmittaa,nosta kytkintä!!
Itse olen päättänyt,että vähimmäis vaatimukset miehelle on, että se EI OLE JUOPPO eikä LYÖ! kaiken muun sulatan...
Ettei vaan taas ole terminologia kyseessä.
Olen alkanut törmätä tilanteisiin jossa Mieheni on luvannut sitä ja tätä sitten se onki pettänyt ne lupaukset.
jos mies lupaa jotain niin se myös sen pitää. Tällainen on minun näkemykseni miehestä.
Naiselle lupauksen ja ehdotuksen/uhkauksen raja on kuin veteen piirretty viiva.
"Mitä sanoisit kulta jos en tänä iltana menis baariin" En luvannut vielä mitään mut jos lähden baariin niin sieltä kuuluu "mutta sinä lupasit". Missä kohden?
Jos minä sanon "Tänään en mene baariin" niin silloin minä en mene baariin ja se on lupaus.
"Tänään en taida viitsiä lähteä baariin" Ei kuulosta vielä lupaukselta. Siinäkin lauseessa on porsaan mentävä reikä.
Kyllä se vaan on niin että se ei ole mies eikä mikään jos ei pysty pitämään sanaansa, mutta sanat ehkä kai tai mikä tahansa konditonaali muoto ei välttämättä ole lupaus.
Että sellaista.
niin Ja tänään en mene Baariin. ja se on lupaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046