Kuka tahansa ihminen kykenee teoriassa nostamaan maasta 500kg

ScifiäVaiTulevaisuut

Ainut vaan, ettei aivot anna siihen mahdollisuutta. Onkin outoa, miksei ole kehitetty menetelmiä, millä typerät ihmisille uniikit "hienomotoriset" rajoitukset saadaan kytkettyä pois ja valjastettua kaikki lihasvoimat käyttöön. Sopivasti sähköiskua vain johonkin aivoalueeseen, niin johan naapurin Teppo Tallaaja muuttuu supermieheksi! Simpansseilla, apinoilla ja muilla meitä primitiivisemmillä eläimillä näitä rajoitteita ei ole, kuitenkin lihasmassaa meillä kaikilla ihmisillä on enemmän kuin riittävästi tuon 500 kilon nostamiseen.

2

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpä mahdollista

Voi olla että noin on. Mutta oletetaan että perusjamppa nähdessään houkuttelevan 500 kg objektin saa päähänsä nostaa sen. Perusjamppa tuskin on koskaan nostanut puolta tuosta painosta eli mavettanut 250 kg. Jonkin rajoittimet poiskytkennällä ihmisen lihasvoima voisi tuohon riittää, en tiedä enkä näin väitä, mutta voihan se olla. Vaan miten on kropan kestävyyv muuten? Voisi olla perysjampan viimeinen nosto.

• sdölxzvn

Nuo rajoitukset on tehty suojaksi. Mitä luulet luille, nivelille, jänteille, yms. sidekudokselle tapahtuvan, kun lihakset supistuvat äärimmilleen? Voipi vain kuulua kova POKS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60