Sanotaan ettei kunnon naisia löydy ravintoloista, vaan jostakin muualta naiset tulisi iskeä. Mitkä olisivat tällaisia paikkoja, joista teidät naiset sitten voisi iskeä? Siis mitkä olisi sellaisia paikkoja joita ette kokisi häiritseviksi jos mies tulisi juttusille kohteliaansti?
paikkoja, joista iskeä nainen
4
1848
Vastaukset
- hyvä tapa
Harrastukset, taide ym. Siellä kohtaa aidosti kaiken tyyppisiä ihmisiä. Iskeminen ei ole pääasia ja harrastus. Ei tarvitse iskeä. sitä vaan tutusutuu luontevasti.
- kiinnostunut
Mitä tarkoitat taide ym., piirustus-/taidemaalauskursseja vai mitä?
Mielestäni ihmisiin voi tutustua missä tahansa, kun ei käyttäydy päälle käyvästi.
Minua on pari kertaa lähestynyt siististi pukeutunut, asiallisesti käyttäytyvä mies tavaratalossa ja muutaman repliikin jälkeen kysynyt, poikkeaisinko hänen kanssaan kahvilaan tms. - Kummallakaan kerralla en valitettavasti sattunut olemaan yksin kaupassa, joten en siksi voinut vastata kutsuun myöntävästi. Tulin hyvälle tuulelle, olin imarreltu ja toisaalta harmittelin...
Jos juttelu kiinnostaa molempia, miksei sitä voisi jatkaakin. Ystävällinen kohtaaminen ilahduttaa aina. Pienen juttelun jälkeen varmaan useimmiten huomaa, kannattaisiko jotain ehdottaa.
Jos joku vastaa pahantuulisesti, seuraavalla kerralla saat varmaan ainakin ystävällisen hymyn vastaukseksi.
Siitä vaan, reippaasti naisia ilahduttamaan, kyllä se oikeakin osuus kohdalle ja mahdollisuudet moninkertaistuvat.- reiska
...ja nyt olen tutustunut jo viiteen sorjäsääriseen aerobic-kaunottareen! =D
Juu...harrastusten kautta tuo tutustuminen parhaiten tapahtuu.
Täyttelen juuri hakemusta liittyäkseni Jokerien Cheerleeder-teamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471