Missä ovat kaikki tosiMiehet? Fiksut, itsevarmat, hyväkäytöksiset urokset, joilla on sekä selkärankaa että munaa (eli rohkeutta)? Ravintoloissa heitä ei näy, Internetin sinkkusivuilta heitä ei löydä, joten missä he ovat piilossa? Antakaa vähän vihjeitä, sillä yksinolo alkaa jo puuduttaa....
Missä ovat TosiMiehet?
21
3345
Vastaukset
- Äijä
Missä ovat tosinaiset?
Voiko olla järjettömämpää kysymystä. Miten määritellä tosimies ja tosinainen, riippuu yksilön omista mieltymyksistä ja ihanteista millaisena pitää ihanne puolisoaan. Toisen ihanne on toiselle kammotus.
Ehkä sinä olet niin vaikea ihminen, ettei kanssasi viihdy kukaan ja siksi väität ettei olisi tosimiehiä enää olemassa. Kuitenkin useimmat naiset ja miehet löytävät mieleisensä puolison.
Joskus on hyvä katsoa peiliin ja miettiä myös omaa luonnetta ja tavoitteita.
Ehkä sinun omat miesihanteesi vievät sinut sellaisten miesten luokse jotka osoittautuvat sitten vääriksi.
Omat mieltymyksesi estävät sinua löytämästä sitä oikeaa, sinä etsit Tosimiestä joka kuitenkin on vain harha ja fantasia. - löytyy vain
Ulkomailta...
Parin viikon lomalla ulkomailla voi tietenkin kuvitella itselleen maailman ihmeellisimmän miehen ja rakastajan. Mitä vähemmän on kielitaitoa, sitä helpompaa se on.
Tasa-arvoista parisuhdetta on turha etsiä pohjoismaiden ulkopuolelta.
Eläköön suomalainen mies, joka uskaltaa arvostaa myös naisensa älykkyyttä!
- Yks sinkkumies
...kun tekis mieli kirota, mutta hyvä kotikasvatus estää sortumasta moiseen.
Eiköhän niitä Saudi-Arabiasta mahda löytyä! - tosiMies
minut kyllä kun vain pidät silmäsi auki ja tartut hetkeen kun kohtaamme :)
- Sinkku_M19
Ei löydy, sata lähettää vastauksia "oot tosi hyvä" ja normaalin vastauksen jälkeen ei kuulu enää mitään. Pitäis varmaan leikata kivekset pois ja muuttaa aivot ikisinkku tilaan. Saisipa tunteen ettei naiset kiinnosta, olisi helpompaa kun ei kuitenkaan saa ketään ikinä. Ei netistä, eikä livenä!
- tiedän
Mene kuule kirjastoon,ja kysy virkailijalta missä täällä on satukirjat? Sieltä löytyy.
- topi
tosinaiset, jotka eivät turhia inise?!
- yks iskä vaan
Moro jos etsit tosimiestä, etsit todennäköisesti väärästä paikasta, toden näköisesti löydät mieleisen jostain muualta kuin kuppilasta, salilta, intternetistä tai jostain sellaisesta paikasta jossa mies ei kasvoja ja kavereita tartte . Aikoinaan nykyinen vaimoni löysi mut kahvilasta torin laidasta, voihan naisiakin syyttää "munattomuudesta" kun eivät tule miesten juttusille, ja jos rima o vedetty yllättävän korkealle jopa omaan ulkonäköön nähden niin ei voi kuin itteään syyttää....... ja juttuhan voi jatkua loputtomiin. Tässä vaan eräänlainen näkökulma psykologin silmin.
Vuosia naiset vaativat miehiä muuttumaan tiettyihin suuntiin.
Pukeutukaa siististi!
Opetelkaa käytöstapoja!
Sivistäkää itseänne!
Älkää juoko kaljaa vaan viiniä!
Olkaa romanttisia!
Olkaa taiteellisia!
Olkaa herkempiä!
Pitäkää huolta itsestänne!
Ottakaa nainen huomioon!
-listaa vois jatkaa loputtomiin.
Enää ei arvosteta perusduunareita kirvesmiehiä ja putkimiehiä tms. vaan pitäis olla akateemisesti koulutettu herkkä ja romanttinen....
Ja entäpä nyt? Missä on perusmies joka ei puhu eikä pussaa. On mies isolla ämmällä.
aaaargh... *huokaa* ne naiset.
just kun olen omaksunu kaiken sen minkä naiset vaativat, luonnolliseksi reaktioksi, niin te yksissä tuumin kookoonnutte ja vaihdatte sääntöjä. Ja ala taas opetetlla uusille tavoille että pystyn valtaamaan sen naisen jonka sit tahdonki... ja sit vielä pitäis olla oma itsensä. VOI jumpe.
Ja joku ihmettelee miks miehillä on stressiä.
"Jos sanon et taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja jos sanon et maailma ei pyöri. Niin se ei silloin pyöri! Jumalauta suustani syljen tätä totuutta..."
(ettette vaan revi pelihousujanne minuun ihan täysin nin on tässä vähän tekstiä kieliposkellakin tehtynä, MUTTA KUITENKIN)- V**tu
Katsokaas kun Mies näyttää hyvältä ja on itsevarma niin silloin niiltä puuttuu järki ja käytöstavat, mutta jos niiltä puuttuu sixpack heiltä puuttuu myös itsevarmuus mutta toisaalta ne osaavat käytöstavat ja ovat kohteliaita
Ei kaikkea voi saada!
Ja tosiaa:"Miehen pitää olla malli ja miljoonia tilillä ja ajaa mersulla ja Tietää taisteesta ja olla herkkä jne jne."
Jos miehet on pinnalisia niin naiset ovat 100 kertaa pinnallisempia - Duram
"...just kun olen omaksunu kaiken sen minkä naiset vaativat, luonnolliseksi reaktioksi, niin te yksissä tuumin kookoonnutte ja vaihdatte sääntöjä. Ja ala taas opetetlla uusille tavoille..."
Vastasit itse kysymykseen. Kysymys on juuri siitä, että miehet alkavat muuttaa itseään naisten mieleiseksi saavuttaakseen heidän suosion ja arvon naisen silmissä. Kun sen sijaan pitäisi elää omaa elämää ja olla sitä mitä on. Sitähän lähes kaikki naiset täälläkin listaavat, että miehen pitää olla mies ja oman itsensä herra. Kyllä oman arvonsa tunteva duunari pitemmän päälle miellyttää naissukupuolta taatusti enemmän kuin naisten suosiota kinuava ja naisten edessä mateleva varakas ja hyvinkoulutettu mies.
Enkä tarkoita, etteikö miehen silti pidä olla itsestään huolta pitävä ja hyväkäytöksinen. Duram kirjoitti:
"...just kun olen omaksunu kaiken sen minkä naiset vaativat, luonnolliseksi reaktioksi, niin te yksissä tuumin kookoonnutte ja vaihdatte sääntöjä. Ja ala taas opetetlla uusille tavoille..."
Vastasit itse kysymykseen. Kysymys on juuri siitä, että miehet alkavat muuttaa itseään naisten mieleiseksi saavuttaakseen heidän suosion ja arvon naisen silmissä. Kun sen sijaan pitäisi elää omaa elämää ja olla sitä mitä on. Sitähän lähes kaikki naiset täälläkin listaavat, että miehen pitää olla mies ja oman itsensä herra. Kyllä oman arvonsa tunteva duunari pitemmän päälle miellyttää naissukupuolta taatusti enemmän kuin naisten suosiota kinuava ja naisten edessä mateleva varakas ja hyvinkoulutettu mies.
Enkä tarkoita, etteikö miehen silti pidä olla itsestään huolta pitävä ja hyväkäytöksinen.Ei se ihan niinkää mene.
Jos minä en ois muuttanu elämän tyyliäni niin taatusti ei juuri naisia pyöris ympärillä. Musta ois tullu vaikka sun mitä mut ei tätä mitä oo.
Tosin ehkä nyt oisinki sit kovaa valuuttaa :p tai pukkaisin koiranpukee heposärkässäFrederico kirjoitti:
Ei se ihan niinkää mene.
Jos minä en ois muuttanu elämän tyyliäni niin taatusti ei juuri naisia pyöris ympärillä. Musta ois tullu vaikka sun mitä mut ei tätä mitä oo.
Tosin ehkä nyt oisinki sit kovaa valuuttaa :p tai pukkaisin koiranpukee heposärkässäAinahan ja kaikkialla koko eläinkunnassa urosten on täytynyt miellyttää naista muokkaamalla sitä mitä on tai sitä mitä omistaa. Kuka laulaa parhaiten, kuka on kovin mättämään tai kuka tuo parhaimmat kivet ja sulat lahjaksi. Osa näistä on toki synnynnäistä, mutta osa tulee yksilön ulkoa ja sisältä. Se motivaatio uroksille tulee ulkoa ja nimenomaan naaraista. Evoluution kauttakin jotkut lajit ovat muokkautuneet naaraiden preferenssien mukaan
Parinvalinnan tekee aina nainen. Mies voi tehdä mitä haluaa, mutta loppujenlopuksi nainen valitsee, joten se siitä.
En mä usko, etteikö ihminen näin primitiivisessä asiassa kuin parinvalinnassa olisi kohtuu alkukantainen pohjimmiltaan. Parinvalinnassa ollaan ainakin itsekkäitä, joka on primitiivistä.
Silti mä en juuri itseäni muokkaa. Mulle tosiaan edelleen riittää se yksi. Mä en tarvitse menestystä tällä saralla.- ..............................
uncledirty kirjoitti:
Ainahan ja kaikkialla koko eläinkunnassa urosten on täytynyt miellyttää naista muokkaamalla sitä mitä on tai sitä mitä omistaa. Kuka laulaa parhaiten, kuka on kovin mättämään tai kuka tuo parhaimmat kivet ja sulat lahjaksi. Osa näistä on toki synnynnäistä, mutta osa tulee yksilön ulkoa ja sisältä. Se motivaatio uroksille tulee ulkoa ja nimenomaan naaraista. Evoluution kauttakin jotkut lajit ovat muokkautuneet naaraiden preferenssien mukaan
Parinvalinnan tekee aina nainen. Mies voi tehdä mitä haluaa, mutta loppujenlopuksi nainen valitsee, joten se siitä.
En mä usko, etteikö ihminen näin primitiivisessä asiassa kuin parinvalinnassa olisi kohtuu alkukantainen pohjimmiltaan. Parinvalinnassa ollaan ainakin itsekkäitä, joka on primitiivistä.
Silti mä en juuri itseäni muokkaa. Mulle tosiaan edelleen riittää se yksi. Mä en tarvitse menestystä tällä saralla.Eiköhän se parempi puolisko valitse suhteessa aloitetaanko se suhde vai ei. Akat ei mitään valitse, sen valitsee suhteen laadukkaampi osapuoli. Hyvä naama tai vielä parempaa tarpeeksi rahaa niin saa lähes jokaisen ämmän jos niin vaan haluaan, samoin kaunis nainen saa lähes kenet tahansa.
.............................. kirjoitti:
Eiköhän se parempi puolisko valitse suhteessa aloitetaanko se suhde vai ei. Akat ei mitään valitse, sen valitsee suhteen laadukkaampi osapuoli. Hyvä naama tai vielä parempaa tarpeeksi rahaa niin saa lähes jokaisen ämmän jos niin vaan haluaan, samoin kaunis nainen saa lähes kenet tahansa.
Siis aina löytyy kimiräikkösiä... mutta kyllä se niissäkin suhteissa on, että taluttaja löytyy. Parempi puolisko= aina nainen. Mies ehdottaa ja yrittää, mutta kyllä se nainen päättää. Käyppäs vaikka tsiikaamassa baarissa menoa. Loppujen lopuksi kimherolditkin menee naisten ehdoilla.
Ei ihminenkään tee poikkeusta tässä luonnonlaissa.
Voit repiä esimerkkejä vaikka ahtisaaresta, mutta silloin et nää metsää puilta............................... kirjoitti:
Eiköhän se parempi puolisko valitse suhteessa aloitetaanko se suhde vai ei. Akat ei mitään valitse, sen valitsee suhteen laadukkaampi osapuoli. Hyvä naama tai vielä parempaa tarpeeksi rahaa niin saa lähes jokaisen ämmän jos niin vaan haluaan, samoin kaunis nainen saa lähes kenet tahansa.
Kuten sanoit, kaunis hyvä nainen saa kenet haluaa =nainen siis valitsee.
rikas mies, komea mies =sellaisen moni nainen vaan valitsee... =)
Kuten huomaat nainen valitsee näissä poikkeustapauksissakin.- ,.,.,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
uncledirty kirjoitti:
Kuten sanoit, kaunis hyvä nainen saa kenet haluaa =nainen siis valitsee.
rikas mies, komea mies =sellaisen moni nainen vaan valitsee... =)
Kuten huomaat nainen valitsee näissä poikkeustapauksissakin.Rikas mies tietää että saa melko monet ja naiset haistavat rahan nopeasti jos se näkyy ulospäin. Joten rikasmies valitsee vai valitsiko playboyn perustajan hänen 20 tyttöystävää hänet?
- BBQ
Mutta olen jo naimisissa...
- ...
Eiköhän ne ole kotona vaimojensa/ tyttöystäviensä luona..
- Nimetön
her is one free!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875