http://fi.what-character-are-you.com/d/fi/677/result/3581.html
Sinun syntymäpäiväaikasi paljastaa:
Olet tosi sympaattinen
Luonto on varustanut sinut todella puoleensavetävällä olemuksella.
On todellakin niin ettei kukaan koskaan tunne itseään vuoksesi härityksi tai painostetuksi. Sinua on mukava kuunnella.
Sinun lähelläsi on mukava olla – sinuun voi luottaa.
Mitä syntymäpäiväaikasi paljastaa sinusta?
17
193
Vastaukset
- Pappeli P
Minullehan tämä oli? Kerrankin asiaa ...
Saisinko vaimolleni kirjallisena?Ctrl P ja paperia tulostimeen. Uusavuton siellä ;))
Tai vieläkö muistat miten kirjoitetaan? Tussi käteen, ja sitten kopsaamaan teksti omin pikku kätösin, oisko tuo jääkaapin ovi tarpeeksi näkyvä paikka? Mutta laita korvatulpit korviin ensin. Ehkä tossut jalkaan... kypärä päähän..
- Hyvä minä ☺
Minäpäs olen tämmöttinen ☺
Syntymäpäivä aikasi paljastaa:
Olet motivoiva
Onni ja onnellisuus seuraavat sinua aina. Positiivinen suhtautumisesi tulevaisuuteen on tarttuvaa ja ihmiset ympärilläsi pitävät siitä. Syvällä sydämessäsi uskot siihen että kaikki aina käänzyy parhain pain.
http://fi.what-character-are-you.com/d/fi/677/result/3585.html
- kuvaa täydellisesti minua. Olen läheisteni tsemppaaja ja visionääri. Siis oikeasti. Minun vakilauseeni on "eikö ole kiva, että..." Joskus se lauseeni itseänikin ärsyttää kovien vastoinkäymisten kohdatessa. Mutta aina se iloks on kääntynyt, kun olen sellainen toivoton optimisti, joka ei sitten millään usko, että voi mennä huonosti. Vastoinkäymisetkin ovat vain vikapolulta oikealle menestyksen tielle ohjailuja.Sama ritirampsu tuli mulle. Mut en tiedä tänä aamuna uskoisinko tuohon?? Ehkä huomenna tai ylihuomenna taas tuntuu enempi siltä:/
- Merilii
Irkka kirjoitti:
Sama ritirampsu tuli mulle. Mut en tiedä tänä aamuna uskoisinko tuohon?? Ehkä huomenna tai ylihuomenna taas tuntuu enempi siltä:/
Toivon niin, pidän peukkuja!
- .........
Huono testi. Lopetin, kun ei ollut ainuttakaan minuun sopivaa valinnanvaraa.
yhtä sympaattinen
kun aloittaja.- mitäkä mies
;) En tarvi tuota testiä.Olen kuitenkin kesän lapsi ja vähäpuheinen.Luotettava kuin suomen peruskallio ja vain äitini on luotettavamp.Jalat tukevasti maassa,ilman kuvitelmaa että olisin erityinen..En ole hauska vaikka annan joskus toisien ymmärtää toisin.Peitän sisimpäni mieluummin huonon vitsin taa kuin avaudun.Tunnen olevani sata vuotias,mutta en osaa hyödyntää elämän tuomaa kokemustani tai kirjoittaa siitä ainuttakaan lausetta.Olisihan tuo ollut tietysti kiva testi,muttakun en olisi leikistikkään niin mukava kuin tekstiin on keksitty.
- Merilii
Kivaa ajankulua kuitenkin, ja kirjoituksen näpyttely hoitaa aivojen ja käsien koordinaatiota...
- mitäkä mies
Merilii kirjoitti:
Kivaa ajankulua kuitenkin, ja kirjoituksen näpyttely hoitaa aivojen ja käsien koordinaatiota...
Sitä kyllä testit ja kaikki näplääminen tekee elimistölle.Toisaalta jo työssä on koordinaatio kyky koetuksella ja aivot solmussa. Tietysti kurkin minkälaisen tuloksen testi antaisi,mut se oli niin mairitteleva että uskon miluummin niitä jotka oikeati tuntevat minut..
Olin vähällä jo heittää läskiksi ja kirjoittaa näin:Olet todella järäpäinen ja hankala luonne.Täynnä itseäsi ja luulet että kun menet julkiselle paikalle niin puheen sorina muuttuu kuiskinnaksi,eikä valaistusta himmennetä siitä syystä kuin kuvittelet..Myöskään sellaisia pankkiautomaatteja ei ole olemassa et kun työnnät kortin sisään niin automaatti alkaa puhaltaa lämmintä ilmaa ja konjakki lasi työntyy luukusta esille..Tästäkin päätellen olet valehtelija ja jäät lahjoitta Jouluna,taas...
Nooo.ei tuollaista tulosta olisi kukaan uskonut ;) - Mummeli M.
Kesän lapsi
myös minä, senkin siis kaikille paljasti tuo testi.
https://www.youtube.com/watch?v=sbz47ModUxc
Ihana, ihana Tapani Kansa: - mitäkä mies
Mummeli M. kirjoitti:
Kesän lapsi
myös minä, senkin siis kaikille paljasti tuo testi.
https://www.youtube.com/watch?v=sbz47ModUxc
Ihana, ihana Tapani Kansa:Frederik- Jokainen Nainen: http://youtu.be/Fb1ffLpOelg Laulu sinulle ja kaikille naisille.Olette kaikki tärkeitä.
- ;-)
Syntymäpäivä aikasi paljastaa:
Olet äärimmäisen määrätietoinen
Sinä synnyit varustettuna hävyttömällä määrällä määrätietoisuutta ja rohkeutta. Kuljet elämässä määränpäätäsi, rakastat voittamista ja saavutat aina sen mitä tahdot saavuttaa.
Juu juu... pitää paikkansa, Ainakin osittain.. heh,heh...- hytinä
Samma här vaikka sain tuloksen ruotsiksi :)
- Hyvän mielen
ketju. Kepeätä ja hauskaa. Lisää tällaisia kaamosmasennusta torjumaan!
- att2
Onni ja onnellisuus seuraavat sinua aina. Positiivinen suhtautumisesi tulevaisuuteen on tarttuvaa ja ihmiset ympärilläsi pitävät siitä. Syvällä sydämessäsi uskot siihen että kaikki aina käänzyy parhain pain.
- lokakuun lotta
Testasin muutaman,olen positiivisella tavalla hullu(ihanan hullu) ja eläinpersoonana hevonen,rakastaa vapautta ym.
Syksyllä syntynyt,ilmankos pidänkin myrskyistä,tuulista siitä että värikkäät lehdet lentelevät ja tekee mieli hypätä lehtikasoihin tai potkia puuta : DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124