Nykyisin pitäisi olla joku edulline tietokone ja laajakaista, jotta asiat sujuisi, kun pankkikin sitä jo vaatii. Edullisia koneita saa osamaksula esimerkiksi Kauppakanavalta, Verkkokaupasta, NetAnttilasta, KodinYkkösestä osamaksulla.
Halpoja tietokkoneita!
5
98
Vastaukset
- Menin hirteen....
Vau! voi vitsi! Todella upeeta! Mitä muuta saamme sinulta kuulla?
- Itsehän
Olin aikoinaan Korean sodassa. Huh hah hei rommi ja pullo, voi pojat niitä korealaisia naisia, voe mahoton sano rovasti tokkiinsa!
- Pitkäaikatyötön
Pankki ei voi vaatia, että asiakkaalla olisi oltava henkilökohtainen tietokone.
- nettiakka
Eihän tuo pankki niitä vaadi. Laskujen maksu tiskillä maksaa kuitenkin pankista riippuen kai 5 €/kpl?
Halpa tietokone n.100 €, nettiyhteys n.15 €/kk.
Lisäksi netistä saa köyhä tietoa mistä saa ilmaista tai halpaa ruokaa yms. että kyllä se nettiyhteys on köyhälle välttämätön. Kierrätyskeskuksesta saattaa saada pöytäkoneen siihen hintaan tai halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329