Hellou! Asun noin vuonna 1960 valmistuneessa kaksikerroksisessa kerrostalossa (betoni) jossa on niin huonot eristeet että kun joku naapureista puhuu, katsoo telkkaria, käy kusella tai vaikka tiskaa niin kaikki kuuluu selvästi läpi huoneistoon... Ja käsittääkseni äänet jotka ovat alle 60 vai oliko 50 desibeliä ei saa kuulua toiseen huoneistoon. Kyse EI siis ole metelöivistä asukkaista vaan huonoista äänieristyksistä. Kieltämättä alkaa hiukan jo jopa masentamaan kun omassa kodissa ei ole rauhaa mutta nuokin ovat normaalin elämisen ääniä joista ei oikein voi edes huomauttaa. Jotenka mikä neuvoksi? Muuttaminen ei ole mahdollista. Kyseessä siis oma huoneisto ei vuokrattu.
Huonot äänieristeet kerrostalossa
Että sellasta
2
191
Vastaukset
- afsads
Ei kai tuohon ole muuta vaihtoehtoa kuin että ostaa omakotitalo kaukana naapurista. 1960-luvun kerrostalot ovat sitä mitä itse sanot - normaalia elämää.
Kun kyseessä on omistuskämppä, niin jos ääni kuuluu tietystä naapurista, voit esim. äänieristää sen seinän. - vähempi_kaupunkilainen
Miksi aloittaja on ostanut hyvää betonislummilaatua olevan asunnon, hinnan takia arvatenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670