Juha Saaren näky sodasta
Olin 22.11.2014 näyssä Suomessa kotipaikalla, tulin sisälle, meitä sisaruksia oli muutamia talossa, myös isä-vainaa oli unessa kotona. Isällä oli avaimet kädessä, mutta sitten hän kysyi, kenellä teistä on sodanavaimet. Vedin taskustani avaimet, jossa oli kultaiset perät niin kuin iso pyöreä kultamitali ja se oli reunustettu sivuilta kahdella sinisellä öljypuunrypäleellä ja keskellä oli Juudaan leijona niin kuin olen nähnyt Israelissa. Ojensin avaimet isälle, hän otti ne käteensä ja sanoi: "Sota, nyt se alkaa."
Juha Saaren näky sodasta
3
106
Vastaukset
- Se tulee
Temppelinvuorella on kriittistä nytkin ja lisää tulee,
Lähi-itä on maailman suurennuslasin alla jatkuvasti. Mitä alueella tällä hetkellä tapahtuu, siitä keskustelevat studiossa Pekka Sartola ja Martti Ojares.
Ajankohtaisohjelma lähi-idän tapahtumista. Lähi-itä on ollut vuosisatoja maailman keskipisteenä jossa Israel on olennaisena osana. Ohjelmassa seurataan alueen viimeiaikaisia tapahtumia.
la 06.12 04.15 [EET]
http://www.tv7.fi/broadcast/?broadcast=39750_169560 - sgfj
Se on tulevaisuus yhtä sotaa.
- AOAOAOAOAOAOAO
JOS, jos tuo uni on Jumalalta, niin tuo "sota" ei tarkoita perinteistä fyysistä sotaa, vaan hengellistä.
Jumala EI salli Venäjän, eikä minkään muunkaan valtion enää hyökätä Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450