Kävin uimahallissa aamuisin uimassa ja juttelin parin naisen kanssa muutaman viikon.
Nämä naiset olivat ilmeisesti ystäviä.
Näin tätä toista naista usein kaupungilla ja juteltiin hetkisen.
Nyt tämä nainen oli saanut tietää entiseltä naispuoliselta ystävältä taustastani ja hän ei enää ollut tuntevinaan kun näemme kaupungilla. Tämä toinen nainen tietää myös mutta suhtautuu niin kuin ennenkin.
kertokaa
4
104
Vastaukset
Näin se joskus menee, osalle tällaiset asiat ovat sen verran ummehtuneen asennehomeen alla, että voi tapahtua tällaisia "säikähdyksiä".
Valtaosalle naisista ystävän transtausta ei liene minkäänlainen ongelma. Itse ainakin olen tavannut suuren määrän naisia, joiden kanssa yhteiset naiselliset harrastukset eivät ole olleet este, vaikka olen heidän keskuudessaan avoimesti trans.
Toivon, että tapauksessasi tuon säikähtäneen naisen säikähtämätön ystävä vaikuttaa häneen ja muokkaa hänen ajatuksiaan tolkullisemmiksi. Luulen, että pyörä pyörii tässä asiassa nykyään vain yhteen suuntaan - siis avoimempaan ja moninaisuutta kunnioittavampaan.- ap.
Onhan tässä jotain positiivista se että on läpimenevä ja tässähän sen sitten huomaa ketkä on niitä tosiystäviä ja hyväksyy sellaisena kuin olet.
ap. kirjoitti:
Onhan tässä jotain positiivista se että on läpimenevä ja tässähän sen sitten huomaa ketkä on niitä tosiystäviä ja hyväksyy sellaisena kuin olet.
Tuohon voisi lisätä, että lisäiloa tuottaa se, että kaikki, joille asia on ok, eivät edes ole niitä tosiystäviä, joille olisit ehkä erityistapaus sen tosiystävyyden takia.
- Yks nainen
Miks ihmistä pitäis karttaa sen takia onko hän tiitti vai transsukupuolinen? Minulle tällainen ei ole ongelma. Tällaiset ihmiset menevät siinä missä muutkin. Jotkut voivat kuitenkin vieroksua tällaisia ihmisiä, koska heille mies on mies ja nainen nainen ja siitä lokerosta ei lipsuta. Monet kuitenkin pitävät itseään avarakatseisina. Hyväksytään maahanmuuttajat ja ehkä vielä homoseksuaalit, mutta transihmiset jäävät ulkopuolelle. En ymmärrä sitä. Minusta ihminen on avarakatseinen vasta sitten, kun hän ei syrji ketään. Murhaajat ja pedofiilit ja raiskaajat ja eläintenrääkkääjät ei kuulu tähän ryhmään, mutta on valitettavasti ihmisiä, jotka ajattelee, että jos joku hyväksyy homoseksuaalit ja vielä transihmisetkin, niin hänen täytyy siinä tapauksessa hyväksyä esim. pedofiilitkin. Jotkut ihmiset kun tuppaavat laittamaan homoseksuaalit ja transihmisetkin samaan lokeroon esim. pedofiilien kanssa ja se ei ole oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271