voit kertoa omasi ja kumppanisi horoskooppimerkin.
Kerro horoskooppimerkkisi
4
72
Vastaukset
- litsis lätsis
En minä hoeoskooppeihin usko, mutta saadakseni tietää tulevaisuudestani käännyn aina kahvinporosta ennustavan eukon puoleen.
Siinä vasta taitava tulevaisuuteen näkijä. Nykyisin en tee mitään kysymättä ensin neuvoa häneltä
Suosittelen lämpimästi muillekin.- kale 1
sun merkkisi on skorppiooni hihihiihhihi
Vaimoni on Kauris ja itse olen Rapu.
Kun ihan mielenkiinnosta rupesin netistä etsimään mitä Rapu / kauris yhteensopivuudesta sanotaan niin pisti ihan miettimään josko horoskoopeissa olisikin jotain perää..
Suhdetta ylistetään lähes täydelliseksi ja juuri sellainen meidän suhteemme on - on ollut jo 12 vuotta.- Chom chom
En kerro :) Sen paremmin länsimaisen kuin kiinalaisen horoskoopin suhteen minä ja mieheni emme (muka) ole kovin yhteensopivia, joskin länsimaiset horoskoopit ovat niin ympäripyöreitä, että niistä löytää aina itseensä sopivia luonnehdintoja, jos usko vain on luja.
Meille suhteemme on, jos ei nyt täydellinen, niin tyydyttävä joka suhteessa :) Moni saattaa ihmetellä, mitä nuo näkevät toisissaan, mutta ehkä sitten näemme toisissamme sellaista, mitä muut eivät näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316