Kokemuksia? Mahdollisuus olisi noin 15.6-15.8. :) yleinen meininki, sää, tapahtumat, ruuhkahuiput? Neljättä kertaa menossa mutta tähän mennessä matkat sijoittuneet aina tammikuuhun.
kesä, heinä vai elokuu?
sydänjäimadeiralle
2
206
Vastaukset
- Kesälommoo
Tapahtumat
http://www.visitmadeira.pt/en-gb/what-to-do/events
Elokuussa on eteläisen euroopan loma-aika ja siten väkeä enemmän.
Säästäkin löydät tyyppillisiä keskiarvoja netistä ja matkatoimistojen sivuilta. - jokapaikanmatkaaja
Olen ollut kesällä muutaman kerran ja asunut aina kaupungissa, kaupunki on kyllä vilkas, muttei siellä mitään ruuhkan tunnelmaa ole ollut. Lämmintä on kyllä , mutta ei Välimeren luokkaa, joka on mielestäni ahdistavan kuuma. Lidon alue voi kyllä olla jopa ruuhkainen, en ole edes käynyt siellä saati asunut kesäisin.
Hyvää matkaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645