kumpi on pahempaa:
- arvostella toisen vaatetusta vai arvostella toisen pilven polttoa?
- arvostella toisen painoa vai arvostella toisen luonteen piirteitä?
ja perustelut.
mielipiteitä arvostelusta
3
376
Vastaukset
- Toni
- Vaatetuksen arvosteleminen on pahempaa kuin pilven polton arvosteleminen. Kyllä rikollisia asioita saa ja pitää arvostella.
Henkilön vaatetus puolestaan on henkilön oma yksityinen asia, sen arvostelemiseen ei ole perusteita vaikka henkilön vaatetus kuinka ärysttäisi.
- Painon arvosteleminen on yhtä pahaa kuin luonteen piirteiden arvosteleminen. Edellisiin ei yleensä henkilö itse voi vaikuttaa.- kumpikampi
kyllä siihen painoon voi vaikuttaa jos ei ole mitään sairautta. Liikkuu enempi ja syö vähempi.
Miksi pitäisi arvostella?
Minusta arvostelu on pahasta, varsinkin negatiivinen arvostely. Ellen keksi mitään positiivista sanottavaa, olen mieluummin hiljaa.
Kysyttäessä voin antaa rehellisen arvioni, jos siihen liittyy parannusehdotus.
Arvostetaan mieluummin kuin arvostellaan, jookos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870