Tähdenlento tai tuntijasi??

Eräs turhaan etsinyt

Olen epätoivoinen ja pyytäisin ettei kukaan tule tähän kommentoimaan tarpeettomia. Isäni isä ihmetyttää edelleen etten löydä hänestä jälkeäkään. Olen pelkin huhu puhein etsimässä häntä mutta en tiedä edes hänen nimeään, enkä edes ovatko puheet totta. Mutta olisi vain kaksi kysymystä,

Minkälainen hän oikein oli? Hän on kuollut 1947, mikäli tämä tieto pitää paikkaansa, eli siis minkäluonteinen hän oli?

Tulenko koskaan löytämään häntä? Olen kääntänyt kiviä ja murikoita mutta tuntuu ettei miestä löydy yhtään mistään. Isäni äiti on kuollut jo aikoja sitten eikä hän voi tässä auttaa. Nyt kun kaikki sukulaiset ovat riidoissa, kuolleet on olo niin tyhjä ja orpo. Ei ole ketään muuta vanhempien lisäksi. Jos vain saisitte tästä kiinni näiden kysymysten luota. Ärsyttää ja turhauttaa kun hänestä en tiedä yhtikäs mitään.

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ehkä voin kertoa jotakin. hän oli onnellinen mies ja erittäin läheisissä väleissä oman isänsä kanssa. he ajattelivat hyvin samalla tavoin ja pitivät palon yhtä, myös henkisesti. nytpä en ole ihan varma, että olivatko he fyysisesti vaiko henkisesti niin läheisiä. heillä on yhteinen aura tavallaan, sama virta.

hän sai vanhan ajan kasvatuksen ja oppi lyhyessä ajassa mitä pitikin. vahva henkisyys liittyy hänen elämäänsä ja uskon, että hän matkusteli. ehkäpä hän vei myös sanaa eteenpäin, kulki niin kuin puhujan roolissa.

häntä on vaikea jäljittää, koska hän liikkui paljon. hänen kuolemastaan on erilaisia tarinoita, koska häntä pelättiin, inhottiin ja hänestä oltiin kateellisia. hänellä oli tietoa ja viisautta. osa tuli lukemalla ja osa oli isältä perittyä henkistä tietoa.
      tulet löytämään hänet, kun etsit. hän tulee luoksesi, sellaisen tiedon minä tähän saan. hänestä on joitakin merkintöjä jossakin virastossa tai kirkonkirjoissa, enempää en pysty sanomaan. on mahdollista, että hän oli ulkomailla.

t. Keskiyö

• Eräs turhaan etsinyt

Voi suuri kiitos!!!!!!!!!!! Luulin etten koskaan saisi tietää mutta tämä kyllä helpotti suunnatonta ihmetystä mikä on ollut pitkään. :) :) kiitos sinulle ja ihana kun jaksoit vastata minulle!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe