Caller: "Hello, is this Tech Support?"
Tech: "Yes, it is. How may I help you?"
Caller: "The cup holder on my PC is broken and I am within my warranty period. How do I go about getting that fixed?"
Tech: "I'm sorry, but did you say a "cup holder"?"
Caller: "Yes, it's attached to the front of my computer."
Tech: "Please excuse me if I seem a bit stumped; it's because I am. Did you receive this as part of a promotion, like at a trade show? How did you get this cup holder? Does it have any trademark on it?"
Caller: "It came with my computer, I don't know anything about a promotional. It just has '4X' on it."
At this point the Tech Rep had to mute the caller, because he couldn't stand it. The caller had been using the load drawer of the CD-ROM drive as a cup holder, and snapped it off the drive!
Cup holder
Ryo_Yung
4
671
Vastaukset
Oon kuullu tosta suomalaisen version. Ja monta muutakin saman tyyppistä. Harmi kun ei löydy mistään.
- Ryo_Yung
Olisin suomentanut tuon, mutta en jaksannut vaivaantua sen tekemiseen, ja hakeminen netistä...no huh huh jos senkään jaksan tehdä.
No lisää vitsejä kyllä laitan...lähitulevaisuudessa >:D
- Ramppa
Muutamat tietokonevalmistajat ovat kuulemma harkinneet ohjeen press any key muuttamista muotoon press space, koska alkavat kyllästyä tukipuhelimeen tuleviin kyselyihin siitä, missä kohti näppistä se "any" key on.
- Ryo_Yung
Tuon olenkin kuullut aiemmin ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657