Oletko hyvä pelaamaan clash of clansia?
Etsitkö Hyvää suomalaista claania?
Omistatko pelissä minimissään Townhall 8 ja olet yli 70 tasoinen?
Ja sinulla on 2000 kannua tai enemmän?
Jos vastasit mielessäsi kyllä, niin liitythän claaniin nimeltä : FinnishLegends
Tässä vain pari sääntöä jota on EHDOTTOMASTI noudatettava:
1. Donaa roikkuvat pyynnöt pois ennen omaa pyyntöä, toiveita saa laittaa mutta perusdonauksena toimii archerit, vältä giantteja yms...
2. Jos päätetään sotia niin käytät MOLEMMAT hyökkäykset ja hyökkäät aina niin että aikoisit saada 3 tähteä... Pelkän lootin tavoittelijoita katsotaan häveten ja saavak välittömästi kenkään "esimerkiksi hyökkää pelkillä archereilla saadakseen loot bonuksen"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omistamme myös facebook-ryhmän johon voi halutessaan liittyä, ei mikään pakko. Sinne tulee myös kaikki ajankohtaiset asiat, tottakai myös pelinsisällä inboxiin napsahtaa tärkeimmät asiat... !
Ikärajaa ei ole mutta 18 olisi suotavaa, ja positiivisella asenteella pelaaminen
Läpänheittäminen ei ole kiellettyä se on jopa suotavaa (:
Clan leader: Storyteller
Trophyraja (tällähetkellä) 2000
Clash of clans
heiskaaaa
1
95
Vastaukset
- heiskaaaaa
siis finnish legends -> ei yhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155