monilla varmaan sama ongelma, joten ideoita..Mitä kihlatulle joululahjaksi (mies, 20v)????
Kiitos hyvistä vinkeistä!! =)
mitä lahjaksi?
6
886
Vastaukset
- ---
meinasin sen uuden Viivi ja Wagner -kirjan
- joy
mä ajattelin ostaa lahjakortin johonkin miehen suosimaan vaatekauppaan, ja jtn pientä vielä siihen ettei se mene ihan tylsäksi. Että on niinkuin jtn hohtoa siinäkin lahjassa :)
- wilhelmiina
kuulin, että ateneumin matkamuistomyymälässä on taidekuvioituja kalsareita. ajattelin käydä ainakin katsomassa.
toiseksi kokoan varmaan nuotteja biiseistä, jotka meidän puolitoistavuotiseen yhteiseen taipaleeseen liittyy. mies soittaa pianoa.
jossakin vaiheessa harkitsin dvditä, esim jotain chaplin-leffaa, kun hän niistä tykkää.
tai sitten voisin maalata taulun.
tai ostaa kirjan johonkin harratukseen liittyen, kaikkea tutuu aina tarttuvan käteen kun akateemiseen astuu...
ja levy fazerin sinistä. :)Paras lahja on ehdottomasti itsetehty lahja!Kyllähän sitä arvostaa sitä että toinen on nähnyt vaivaa lahjaa tehdessään...
- EräsJokaHeräs
Miten olisi jokin vaate? Lämmin paita tai muuta. Itse olen neulomassa rakkaalleni sukkia...
Tai deodorantti-partavesi -lahjapakkaus? (Esim. Axe) Ennen tämän ostamista voisi ottaa selvää, käyttääkö toinen minkä merkkisiä aineita tai käyttääkö esim. partavettä ollenkaan.
Pieni itsekoristeltu pahvilaatikko, jonka sisällä on täynnä pieniä paperilappuja. Ja lappuihin on kirjoitettu kuvailevia kauniita ja nättejä sanoja omasta rakkaastaan.
Liput sinulle ja lahjan saajalle elokuviin, teatteriin, musiikkiesitykseen, tilaisuuteen Hartwall areenalla jne?
Tai jokin koru? Rannekello, puolikas sydän -kaulakoru?
Cd-levy, kirja, tyynyliina johon on painettu esim. "Minä rakastan sinua", valokuva-albumi (jonka olet itse täyttänyt esim. piirustuksilla, valokuvilla teistä, kauniilla sanoilla, pienillä esineillä jotka muistuttavat teistä jne)?
Suomi24:n keskustelun Juhlapäivät - Lahjaideat. Ootko siellä käyny selaamassa? Siellä voisi olla kivoja ehdotuksia. Taianpa ite käyä kurkkaamassa...- Iso L
Koskiks nää vinkit nyt tosiaan miehille annettavia lahjoja?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870