kolmanneksi tylsimmäksi rantaloma kohteeksi, Sunni Beachin ja Alanyan jälkeen. Haasteteltu 18-69 vuotiaita.
TNS Gallup Forum syksy 2014, Phuket sijoittui
5
176
Vastaukset
- eLLI hALOO
Pattis on aina vaan PARAS
http://www.suomenkirkkothaimaassa.net/Messut_talvikaudella_2014-2015.html- myymuu
Sorry, pari kirjoitusvirhettä tuli, äidinkieli ei suomi.
- mollikka
Sunny Beach on englanninkielinen nimi?
Olen ollut siellä pari kertaa ja on mielestäni kiva mesta. Nätit huoratkin.- mattheuss
Hirveä paikka, huh, ei ikinä enää. Oikea pahinta laatua turistirysä, en niitä maksullisiakaan kyllä huolisi, mut jokainen tyylillään.
- keketu
mattheuss kirjoitti:
Hirveä paikka, huh, ei ikinä enää. Oikea pahinta laatua turistirysä, en niitä maksullisiakaan kyllä huolisi, mut jokainen tyylillään.
Phuket se vasta turistirysä onkin, ihan kuin Kanarian saaret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625