Olen ollut reilun vuoden ajan sinkkuna ja ikääkin on jo "paljon" :), mutta nyt vasta olen elänyt elämäni parasta aikaa. Joku voi sanoa, että olen elänyt vasta nyt sitä nuoruutta ja ehkä se onkin näin. Olen ollut omasta tahdostani sinkku, mutta tietenkin haluan "törmätä" siihen naiseen , joka todella saa sukat pyörimään. Ehkä olen kranttu, mutta siihen en mene, että aloitan suhteen "ihan ok tyypin kanssa". Mielummin olen yksin ja nautin elämästä rehellisellä asenteella.
Olen tavannut naisia , jotka seurustelevat, mutta valittavat suhteistaan. En tietenkään voi asiaa yleistää, mutta tuntuu, että naiset miettii tätä "onko nurmikko vihreämpää aidan..." juttuja , mutta ei uskalla tehdä asialla mitään. Jos säännöllisen epäsäännöllisesti tulee nämä asiat mieleen, niin eikö se ole jo merkki jostain. Tämä korostuu vielä sellaisissa suhteissa , jotka on aloitettu teininä ja kestänyt reikut kymmenen vuotta. Olkaa naiset rohkeampia ja kuunnelkaa itseänne. Kyllä se oikea ukko eteen tulee. Ehkä tämän koko vuodatuksen pointti on se, että miksi naiset elävät "ihan ok. suhteessa" , vaikka ihastuvat toisiin miehiin, mutta eivät uskalla antaa tunteille periksi.
nim.Miten niin uhri :)
Yksin elämisen pelko
1
793
Vastaukset
Tosissasiko suosittelet parisuhteessa eläviä naisia heittäytymään uuteen suhteeseen?
Vaikkei pitäisi ihmissuhdetta kertokäyttöasiana,
jokaisessa suhteessa tulee vastaan aikoja, jolloin voi tulla mieleen kysymys: olisikohan ruoho vihreämpää ...
Eikös ihastuminen ja rakastaminen ole kaksi ihan eri asiaa?
Jos ihmiset haluasivat nähdä hieman vaivaa suhteensa eteen, sen sijaan että lähtevät haikailemaan uutta rakasta, parit voisivat olla pitempään onnellisia. - Tiedän kokemuksesta, että samaan ihmiseen voi pitkän suhteen aikana rakastua useitakin kertoja, jos molemmat haluavat myös antaa eikä vaan saada.
Olen tosissani ihastunut vain muutamia kertoja elämässäni. Koska en ole kovin nopea käänteissäni, järki on onneksi ehtinyt mukaan ennen sitoutumista. Olen huomannut joka kerran ihastuneeni ihmiseen, jonka kanssa en olisi voinut pitkään elää onnellisena.
Omassa tuttavapiirissäni juuri ne naiset, jotka ovat "uskaltaneet tehdä jotain" ja ovat heittäytyneet tunteidensa vietäviksi, ovat muutaman vuoden kuluttua tyytymättömiä pienten lasten äitejä, jotka taas haaveilevat vihreämmästä ... Joidenkin kohdalla kuvio toistuu aina uudelleen ja uudelleen.
Siispä ihastutaan, mutta pidetään järki mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870