Oon viikko sitten jo jättäyt tukipyynnön Steamille ja kukaan ei vastaa. Ongelmani on etten muista salasanaani kun asensin Steamin uudelleen toiselle asemalle. Olen alaittanut kuvat kannesta ja kaikkea.. Onko muilla ollut ongelmia Steamin kanssa?
Steam
Wiodovmaker
3
111
Vastaukset
- tyhmät kärsii
Täh? Minkä vitun takia? Olisit tehnyt vaan libraryn toiseen levyyn ja siirtänyt sinne pelit sieltä missä ne alunperin oli, ei herranen sentään mitä tumpelotouhua :DD
- etryg
Siitä kirjautumis ruudusta pääsee palauttamaan salasanaa. Ja mistä ihmeen kannesta olet laittanut kuvan?
Steamin supportilla voi mennä kaksikin viikkoa, sinne tulee paljon viestejä. - Saat...palautettua
Voit aina palauttaa salasanasi sähköpostista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329