Jos laitan tekstiviestin kännykkään, jossa ei ole virtaa ja tämä vastaanottaja avaa puhelimen viikon päästä niin saako hän edelleen viestin vai onko siinä joku tietty raja milloin viesti ei enää menekään perille? Täytyykö minun sitten laittaa uusi viesti? Peritäänkö perille menemättömästä viestistä maksu? Arveluttaa painaa uudelleen lähettämään kun en haluaisi vastaanottajan saavan viestiä kahteen kertaan...
Tekstiviesti tulee perille?
19
4822
Vastaukset
- Mittttd
Anteeksi muuten, meni hieman väärälle palstalle.
- Anonyymi
Uuden hallinnon Islamistit polttivat joulukuusen Syyriassa
Pitäisi saada sama viesti. Maksusta en tiedä mutta luultavasti menee.
- ccleaner
Iltamutu
- dfghfghhjhjjkjklkljk
aina kun lähetät viestin menee maksu.
Yleensä viestit elävät viestikeskuksissa 24h. joten viikon päästä ei taida enää näkyä... - Mittttd
Välitystiedoissa lukee edelleen "odottaa". Ilmeisesti se ei ilmoita jos viesti EI ole mennyt perille, tuo "odottaa varmaan siis näkyy siinä ikuisesti? :D Kannattaisikohan minun sitten laittaa uusi viesti.
- Pyyhis
Laita puhelimestasi päälle toimituskuittaus tekstiviesteille. Viestikeskus lähettää luuriisi kuittauksen, kun viesti on toimitettu vastaanottajan puhelimeen. Näin ei ainakaan tarvitse arvailla onko viesti mennyt perille vai ei.
- Mittttd
Sitähän juuri tarkoitin. Välitystiedot on päällä ja sen mukaan viesti on vasta menossa. Vastaanottajalla ilmeisesti on puhelin kiinni ja mietin että jos hän vaikka ensiviikolla jollain aikaa laittaisi puhelimen päälle niin tuleekohan viesti enää ollenkaan perille. Joku sanoi että vuorokauden se on viestikeskuksessa joten ei varmasti mene perille, pakko laittaa sama viesti uudelleen. Toivottavasti välitystiedot pitävät sitten paikkaansa. Saattaisi vaikuttaa kovin epätoivoiselta jos saa saman viestin monta kertaa... :D
- vähäuntamo
"Yleensä viestit elävät viestikeskuksissa 24h".
Ei pidä tuo paikkaansa. Ainakin Elisan ja Soneran keskukset säilyttävät 3 vrk viestin saapumisesta ja yrittää lähettää sitä vastaaottajalle automaattisesti tietyin väliajoin.
Ellet ole itse määritellyt viestien säilytystä lyhyemmäksi ajaksi.
Jos nyt uudelleen lähettelet niin tuo 3 vrk .kannattaa odotella sillä kaikista sitten siinä ajassa perille menneistä menee maksu. Vaikka sama viesti kyseessä.
- Mittttd
Katselin kännykkää enkä nähnyt sellaista toimintoa jossa tuota aikaa voisi muuttaa. Jos minä ainakin sen viikon odotan, jos edelleen viestin tila on "odottaa" niin laitan uudelleen.
- vähäuntamo
Pitäisi löytyä jostain kohden viestiasetuksista.( ei ehkä kaikissa ole)
Itselleni on tullut muutaman kerran tuon 3 vrk:n jälkeen ilmoitus viestikeskukselta että viesti on vanhentunut.
Lähetetyt jäävät sinne "jonoon" odottamaan ja sitten kun vastaaottajan puhelin aukeaa ne menevät kyllä, ellei vastaanottaja ole laittanut sinun numeroasi "estoon". Jos ulkomaille olet lähettänyt niin voi olla ettei mene joihinkin perille. Tämäkin on koettu. - Pyyhis
Jos viesti odottaa, niin ei sitä kannata uudelleen lähettää. Nimenomaan se odottaa, että vastaanottaja avaa luurinsa. Jos viestiä ei saada toimtettua ennen määräaikaa, saat siitä ilmoituksen.
- Anonyymi
Hei Hei
VPN virusturva
Minulla on VPN ollut, ja äsken oivalsin että, kun tekstiviestit lähtee itsestään, se on joko kokeileva, sähköpostin käyttäjä, tai hellan painonappien kovaa rämpyttäjät
Ajatus taustalla, poliisin osio sähköposteihin, ja tämä ääniviesti sana lisäys sähköpostit.
Milloin on aiheelista että viestit, eivät pääsee perille, ei yhsinkertaista ajattelua, on muistetava, vakavat liikennevahinko syötöt jne.- Anonyymi
VPN EI OLE VIRUSTURVA, PÄIN VASTOIN! SE VOI ALTISTAA HAITAKKEILLE ENEMMÄN:
- Anonyymi
VPN ei vaikuta mitään tekstareihin!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa tekstiesi on vanhentunut, että se on blokattu. Olenko bäärädä?
- Anonyymi
Jos tulee viesti: viestisi on vanhentunut. Tarkoittaako se, että sinut on blokattu?
- Anonyymi
Viikko on maksimiaika jona viestikeskus yrittää välittää viestin perille, sen jälkeen se tuhoutuu bittitaivaaseen jos ei pääse perille! Perille menemättömästäkin viestistä peritään maksu.
- Anonyymi
Ei kai ole aikaa, jossa se lentää roskiin, Avauksen aikaan voi olla jopa viikon, Tänäpäivänä ei ole kuin ehkä päivän. Nykyään siitä tulee ilmoistus, että viestiä ei mennyt perille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635