Mieti tarkasti.
Tulos = Z x Y x Å
Huomenta; Mistä kolmesta eri asiasta yrityksesi menestys koostu?
6
157
Vastaukset
- Mitkä kolme??
5 x 5 x 5 =125
Jos nuo vielä tuntemattomat tekijät on erinomaisessa kunnossa tulos on 125.
Kaava on siisn tulo muodossa ei summa. - lisensiaatti
Ei taida olla kellään menestymisen eväitä?
- murupää
Menestyksen eväät syövät ryövärit: YEL-firmat, vakuutusyhtiöt ja verotoimisto. Jos jää murusia, ne viedään muina pakkomaksuina. Jos ei jää, täytyy ottaa pankista lainaa seuraavaa ryöstöä varten.
- suunnittelija2
ylivoimainen nopeus muihin ammatinharjoittajiin verrattuna x erinomainen taso töissä x kilpailukykyinen hinta
- lisenssiaatti
Siinulla on oikestaan vain yksi asia tuossa, eli osaaminen!
Ja kaikki noistakin voi kuseenalaistaa. Kannaatako noita tavoitella ja miten niihin pääsisikään. - lisensiaatti
Tulos = Tiedot/taidot x motivaatio x olosuhteet
Tuo voi olla yhden henkilön tulos tai isomman yhteisön.
Kaikki osaaminen, motivaatio, yrityksen sisäiset sekä ulkoiset olosuhteet kuten kilpailutilanne ym. sisältyvät kolmen eri tulontekijän sisälle.
Lauseke on tulon muodossa. Jos yksikin tulon tekijä on nolla niin koko lopputulos on silloin nolla.
Vaikka asia tuntuu alkuunsa hiukan teoreettiselta, sillä voi suorittaa käytännönläheisen tarkastelun ja saada selkeyttä laadusta ja sen kehittämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329