Jos kirjoittelen jotain ja tallennan sen luonnokset kansioon. Kauanko se säilyy sielä?
Tuntuu että minulla ei ole vuotta vanhempia luonnoksia? Vai voiko siellä olla jokin koko raja?
Suomi24 posti Luonnokset
3
147
Vastaukset
- weepeli
Mainitaan laatikon kooksi 1 Giga. Tyhjentääko automaattisesti, ei tietoa.
Eiköhän nuo tiedot löytyne sieltä laatikon ohjeista / ylläpidolta. - Anonyymi
IT luonnos tiedot lähtee, kirjottaa kopio, opettaja Aloitus.
Ylileveä,ylilihava Mac versio soittalet sanan käyttäjä Ylivieska Gigantti oma soitoihin heti,ei toimi puheen tyylin3 tarkistus,kun Kiina versio halpa on lähellä Nivala Ylivieska,kenen Seksi harha askel tömö6 Kiina istuja Gigantti on , omistajan poika Veikon Kone.
Pakka sekaisin. - Anonyymi
Vaihda s-posti osoite. Niitä on ilmaisia mielin määrin ja luonnokset ymm.ei katoa mihinkään. Känykälläkö olet netti. Vai pöytäkonen.läppäri? Minulla ainakin tietokonella on mahdolisuus itse tehdä kansioit ja litä kirjotuksia niihin.Mutta minulla ei olekaan äly puhelin.sepä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667