Mikä scifikomedia 70-luvulta? Mainostettiin maailman ensimmäisenä kunnollisena scifiparodiana TV2:lla. Muistaakseni tullut viimevuonna. Elokuva kertoo jostain avaruudessa hortoilevasta porukasta ja siinä on ainakin sellainen kohtaus, jossa heidän avaruusaluksellaan alkaa kasvamaan sieni:D (joka on ilmatäytteinen xD) Pienen budjetin elokuva.
Mikä scifikomedia?
5
590
Vastaukset
- friikki
"Sieni" ei suinkaan ollut sieni vaan aluksen erään jäsenen lemmikki (maalattu rantapallo jolla räpyläjalat) ja joka sitten onnettomasti puhkesi, lenteli pitkin seiniä ja lysähti kasaan.
Tullut TVstä parikin kertaa lyhyen ajan sisään. Googlaa Dark Star.
Suosikkileffojani. Aivan mainiota kamaa.- Kujis
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
- ooo
Kujis kirjoitti:
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
Filmifriikissä 30-vuotisjuhlajulkaisu. Eikä maksa paljoo! (n.20e)
Dark Star leffa on kyseessä! Varmaan pakko hommata, ku rupes mieli taas tekee kattomaan ko. leffaa...
- avaruustomaatti
minustakin tuo kuulostaa Dark Starilta. Avaruusalukseen tulee valtavaa tomaattia muistuttava olento joka yrittää murhata yhden miehistöstä hissikuiluun...
mulla on se dvd:llä, näytetiin viime syksynä telkussakin.
älyttömän hauska scifi-hörhöily, ei tällaisia enää tehdä valitettavasti, pakko-ostos kaikille scifi-hörhöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635