Vieläkö katselet täälä? Mitä näkisit ristiveriselle noin. 30 v. naiselle tulevaan? Joko onni alkaisi pikku hiljaa häämöttämään niin raha-asioissa kuin rakkaudessa?
Kiitos, mikäli jaksat minulle katsella. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
Tuntijasi
1
53
Vastaukset
Hei
sinulla on ollut huono olo työasioissa ja toivot siihen suuntaan parempaa.
olet kiivennyt varsinaisen vuoren ylitse ja olet väsynyt ponnistukseen.
uskon sinun vaihtavan työtä ja se kannattaa ehdottomasti, kun sen päätät tehdä.
raha-asioissa sinä olet myös tunneihminen, varsin erikoisella tavalla. uskon sinun myös käyttävän rahaa "tunteellisesti". raha-asiasi eivät ainakaan huonone, mutta oletko välillä miettinyt suhtautumistasi rahaan? että mikä sinua siinä viehättää?
minusta tuntuu, että sinulta on mennyt rahaa mieheen tai hänen kauttaan viettämääsi elämään.
rakkauteen näen liikettä. yksi tärkeä ihminen on lähtenyt lopullisesti elämästäsi, eikä hänen peräänsä tarvitse enää surra tai elättää toivoa, sillä hän ei palaa. toiseksi voin sanoa, että sinä lähdet eteenpäin rakkautta katselemaan, avoimin mielin ja sydän vapaana.
sinulla on myös hyvä naisystävä. hänen kauttaan tai hänen kanssa yhdessä ollessa sinä tapaat hyvän miehen, tämä näyttää hyvältä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479