Moi!
Olen ehkä hankkimassa deguja (ja siitä hyvin innoissani olen), olisiko kenelläkään nimiehdotuksia? Haluaisin jotain tarkoittavat nimet, jotka myös sopisivat yhteen. Eli ikäänkuin samaatarkoittavia. Esimerkiksi mandariini ja appelssiini. :D Mieluusti myös alle kuuden kirjaimen nimet. xd
Itse etsin timanttien nimiä, koska en halua mitään tavallistakaan, ja ne ovat arvokkaita, kuten degut olisivat minulle. :)
Kiitos vastauksista!!
Jyrsijälle nimeksi...?
degurakastaj
5
105
Vastaukset
- gerbiilit♡♥♡♥♡♥
Laku ja suklaa. Pyry ja pörri.
Kirske Ja Toru
- seagullsinthedumpster
Safiiri ja Opaali? Rubiini ja Smaragdi? Ametisti ja Kvartsi/Ruusukvartsi? :D
- Kdjsisb
Nalle ja puh, pete ja pate (omien degujeni nimet olivat pete ja pate :D ) tiuhti ja viuhti, naksu ja raksu, rommi ja rusina xd, pähkinä ja särkijä, timon ja bumba, bilbo ja frodo, dublo ja lego , asterix ja obelix ja vaikka niisku ja neiti :D en tiedä että vastasivatkohan nuo sinun kriteereitäsi, mutta nuo tuli ensimmäisenä mieleen
- oohfoiuahdfkewsuh
Laku ja Kaneli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670