Täältäpä sinua huhuilee auttamaan byrokraattista ahdistusta
aiheetta kokeva nainen. Näetkö onko tämä auttajana
toiminut nainen kovassa virassaan oikeasti minua auttamassa
tämän asian suhteen, kun tuntuu ettei?
Saanko lopulta asiaan totuuden mukaisen
päätöksen?
Tänään olin asiaa hoitamassa, joko a:sta-Ö:hän kirjoitettu
selvitys riittää muka ymmärtämöttömälle taholle, joka
tahallaan kiusaa?
Tuntijalle
3
68
Vastaukset
Hei
no minä uskon, että sinä pääset tyydyttävään, ellei hyvään loppupäätökseen asiasi kanssa. asiasi kokee liikettä ja sitä viedään eteenpäin, työtä tehdään sen puolesta.
tämä ihminen tekee työnsä, vaikkei se sinusta siltä tunnu. hänellä on myös pykälät ja oma esimiehensä itseään valvomassa.
sinä pääset elämässäsi eteenpäin ja katsot kohti vapautta.
t. Keskiyö- alkup
Siis voitko tarkentaa mitä liikettä tarkoitat? Minkälaisen asian tässä näet?
Asia on tärkeä ja haluan tarkennusta et oletko oikeilla jäljillä:D
Hän on pomo ja iso käsi kaukana valvomassa.
Joulun odotusta!
- alkup
Voitko vastata tähän lisää? millasesta asiasta on kysymys?
mies jota tapailin vielä joulun paikkeilla, jäi lopullisesti kiinni, että hänellä on toinen kumppani, missä kohti sitten tullutkin kuvioon..sen verran kuitenkin, että omaisensa kuolinilmoitukseen oli pariksi laitettu!!!
onko näkyvissä tervettä suhdetta?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706