Miten voi olla mahdollista että elinkelpoisessa kunnassa on vain yksi päivittäistavarakauppa..Eikä yhtään kilpailijaa?
suur-savon monopoliasema?
7
257
Vastaukset
- puulan poika
Tässä on nyt ristiriitaa: "elinkelpoinen" ja Hirvensalmi. Sehän on Mikkelin nukkumalähiö. Kaikki käy kaupassa Graanissa, joten miksi siellä pitäisi olla kituvia kauppoja?
- trolli veks
Että jaksat sieltä etäältä täälläkin kysyä ja vastata itsellesi. Jätähän Savo savolaisille.
- kyselijä?
Puulan poika ei taida ollakkaan "puulan poika", kun tollasia päästelee suustaan? Eikö oman paikkakunnan palvelut kiinnosta? Olis varmaan paree... kun vaihtais nimimerkin tai paikkakunnan missä asustaa...! Tai alkais olee kiinnostunu OMAN kylän asioista!
Huhu kertoo siwan paikalle tulevan yrittäjän, joten trollin huoli saattaa hävitä.
- kilpailkoot
Kilpailevassa kaupassa näkyy olevan jo kalustus menossa. Toivottavasti tulee "villit" aukioloajat.
- vauhtipalvelu
Toivoa on, että jo huhtikuussa pyörii...
- hirvensalmelainen
M-kauppa avaa viimeistään vappuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329