.........laittakaa tulemaan........
Viesti tänne ihastuksellesi - - - - - - - - - - - - >
112
20302
Vastaukset
- Sporty
Oi etta kun haluan sinua...
- Sporky
Ai että :)
- Höh höh
Se ei taida oikein onnistua. Kaksi kettua.Viekkaita mutta arkoja.
- Minä
Höh höh kirjoitti:
Se ei taida oikein onnistua. Kaksi kettua.Viekkaita mutta arkoja.
Tyttöni. puhu minulle?
- mari*
Don't leave me waiting too long
Please come by...? - edelleen hassahtanut
Minä rakastan sinua, J.
- -Jari-
Minuako?
- edelleen hassahtanut
-Jari- kirjoitti:
Minuako?
vastaisin todella mielelläni kyllä, mutta Jari ei ole oikea nimi. Mutta uskon, että sinuakin joku rakastaa. Ja paljonkin.
- -Juha-
edelleen hassahtanut kirjoitti:
vastaisin todella mielelläni kyllä, mutta Jari ei ole oikea nimi. Mutta uskon, että sinuakin joku rakastaa. Ja paljonkin.
Minäkö se oon ???
- just
-Juha- kirjoitti:
Minäkö se oon ???
ahahahaha
ei helvetti teidän kanssa - kuka J ?
just kirjoitti:
ahahahaha
ei helvetti teidän kanssaJari ?, Joni ?, Jontte ?, Jouko ?, Jukka ?, Jere ?,Jaakko ?, Jimi?, Jorma ?, Onks joku näistä ? Kerro ny meillekki senkin paksu l....
- töttörö
kuka J ? kirjoitti:
Jari ?, Joni ?, Jontte ?, Jouko ?, Jukka ?, Jere ?,Jaakko ?, Jimi?, Jorma ?, Onks joku näistä ? Kerro ny meillekki senkin paksu l....
Jaana
- äkkii lepsopillereitä tänne !
Joka tykkää niin J:stä ! Hellanlettas sentään, te ootte niin ihanii, te lepsot.
- aikuinen
äkkii lepsopillereitä tänne ! kirjoitti:
Joka tykkää niin J:stä ! Hellanlettas sentään, te ootte niin ihanii, te lepsot.
Hei! Kun odotat muutaman vuoden ja kasvat aikuiseksi, kyllä ehkä joku viehättävä tyttö täällä tuo julki sinunkin nimesi, jos vain maltat odottaa. Toivottavasti kuitenkin älykkyysosamääräsikin kasvaa kengännumeroasi suuremmaksi, silloin on tiedätkös helpompi hurmata tyttelöitä. Mukavaa kuitenkin kun jaoit tämän pohdintasi helmen kanssamme. Se varmasti vaati sinulta paljon ajatustyötä, joten nukuhan nyt oikein hyvin.
Juu, minäkin tykkään J:stä, mutta se on kyllä mies. Ja olenkin kertonut sen hänelle itselleen, joten nimeä ei liene tässä tarpeellista sen enempää julkistaa. - "luuseri"
aikuinen kirjoitti:
Hei! Kun odotat muutaman vuoden ja kasvat aikuiseksi, kyllä ehkä joku viehättävä tyttö täällä tuo julki sinunkin nimesi, jos vain maltat odottaa. Toivottavasti kuitenkin älykkyysosamääräsikin kasvaa kengännumeroasi suuremmaksi, silloin on tiedätkös helpompi hurmata tyttelöitä. Mukavaa kuitenkin kun jaoit tämän pohdintasi helmen kanssamme. Se varmasti vaati sinulta paljon ajatustyötä, joten nukuhan nyt oikein hyvin.
Juu, minäkin tykkään J:stä, mutta se on kyllä mies. Ja olenkin kertonut sen hänelle itselleen, joten nimeä ei liene tässä tarpeellista sen enempää julkistaa.jos kerran rakkausasiasi ovat jo niin hyvin ja kunnossa, miksi sitten roikut täällä ujojen "luusereiden" palstalla". Eikö sun pitäisi olla rakkaasi kainalossa ? Ja pitäisitte toisianne hyvänä.
Joo. Kuittaa nyt jotain aikuismaista takaisin ;.) - uneton
aikuinen kirjoitti:
Juu, minäkin tykkään J:stä, mutta se on kyllä mies. Ja olenkin kertonut sen hänelle itselleen, joten nimeä ei liene tässä tarpeellista sen enempää julkistaa.Aamuyöstä klo 3 aikaan roikut linjoilla ? Onko lääkityksesi varmasti kohdallaan vai vaatisiko se lääkärilläkäyntiä ja hienosäätöä ?
Kaikki terveet poikaset ja tyttelit ovat nukkumassa tähän aikaan ja näkemässä ihania unia rakkastaan. Jos eivät sitten nukuskele lämpöisten lakanoiden välissä yhdessä.
Ja sinä vain istut koneesi äärellä ja esiinnyt "normaalina". Sääliksi käy sinua , voi tyttörukka. Hanki elämä , sinäkin. Täältä netistä et sitä ehkä löydä. Yritän itse samaa. PS. oma lääkitykseni on ihan kohdallaan. Sellasia punaisia pikku pillereitä popsin.... - Jussi
Olenko se minä, siis Jussi?
- donna
Mä oon ihan kuumana suhun ;)
- Perjantai
Hyvä
- donna
Perjantai kirjoitti:
Hyvä
Miksi olet tuota mieltä? En mä tietääkseni tunne/tiedä ketään Perjantaita vaikka kyseinen viikonpäivä kyllä mielessäni onkin :)
- ja minä....?
Tule pian takaisin! Pikemmin kuin odotinkaan. Ei tätä eroa kestä kukaan. Teit minut riippuvaiseksi itsestäsi ja sitten liukenit kuin tuhka tuuleen. Mistä apua vieroitusoireisiin?
- perjantai
donna kirjoitti:
Miksi olet tuota mieltä? En mä tietääkseni tunne/tiedä ketään Perjantaita vaikka kyseinen viikonpäivä kyllä mielessäni onkin :)
ole hyvä, että tuntee jotain, jotain liikkuu?
- joku eräs
ja minä....? kirjoitti:
Tule pian takaisin! Pikemmin kuin odotinkaan. Ei tätä eroa kestä kukaan. Teit minut riippuvaiseksi itsestäsi ja sitten liukenit kuin tuhka tuuleen. Mistä apua vieroitusoireisiin?
vieroituslaastari.
- donna
perjantai kirjoitti:
ole hyvä, että tuntee jotain, jotain liikkuu?
Oot sä Robinsonin frendi, vai ;)
Joo, totta kai...kyllähän mä tunnen :) - Perjantai
donna kirjoitti:
Oot sä Robinsonin frendi, vai ;)
Joo, totta kai...kyllähän mä tunnen :)"Robinson" hävis johonkin.
Kyllä se sieltä aikanaan tulee. - donna
Perjantai kirjoitti:
"Robinson" hävis johonkin.
Kyllä se sieltä aikanaan tulee.Juu, tosi hieno juttu...onkse sun paras ystäväs vai onkse joku muu ;)
- jaa
joku eräs kirjoitti:
vieroituslaastari.
siis toinen mies vai? vai mikä ihmeen laastari.
- Perjantai
donna kirjoitti:
Juu, tosi hieno juttu...onkse sun paras ystäväs vai onkse joku muu ;)
Tällä hetkellä ystävä, voisi vaikka olla enemmänkin.
- donna
Perjantai kirjoitti:
Tällä hetkellä ystävä, voisi vaikka olla enemmänkin.
Niin, ainahan sitä toivoisi että se jonkun tietyn kohdalla olisi niin..välimatka ei estä ystävyyttä mutta jos on jotain enemmän ,voi mennä tosi vaikeeksi. Tällä hetkellä mä olen mielettömän surullinen, ikävissäni ja joku kyynelharso on mun silmien edessä..
- Perjantai
donna kirjoitti:
Niin, ainahan sitä toivoisi että se jonkun tietyn kohdalla olisi niin..välimatka ei estä ystävyyttä mutta jos on jotain enemmän ,voi mennä tosi vaikeeksi. Tällä hetkellä mä olen mielettömän surullinen, ikävissäni ja joku kyynelharso on mun silmien edessä..
miksi olet surullinen ja ikävissäsi?
Oletko sinäkin kaukana rakkaastasi? - donna
Perjantai kirjoitti:
miksi olet surullinen ja ikävissäsi?
Oletko sinäkin kaukana rakkaastasi?No,juu........
- donna
joku eräs kirjoitti:
vieroituslaastari.
Sä siis meinaat Sitä laastaria...hyvä,minä jo viimeksi taisin tunteakin jonkun muun tuoksun ;)
- mielenkiinto heräsi
donna kirjoitti:
Sä siis meinaat Sitä laastaria...hyvä,minä jo viimeksi taisin tunteakin jonkun muun tuoksun ;)
millaisen tuoksun?
Mikä on edistystä?
Mahdoitko ymmärtää - donna
mielenkiinto heräsi kirjoitti:
millaisen tuoksun?
Mikä on edistystä?
Mahdoitko ymmärtääEn tiedä ymmärsinkö - en ole ajatustenlukija..voihan tuolla tarkoittaa mitä vaan..
- siili
oma kultainen mr.karhunen mihin olet jäänyt ja hävinnyt..ikävä on tosi kova..rakastan suo mailman eniten..tuu pian
- T***
Sinuun I**** olen niin ihastunut.
Tuskin sinua edes tunnen mutta silti olet koko ajan ajatuksissani. - p...
...nähdään vielä ensi viikon ajan,sinä kaunis punahiuksinen nainen.
- Juliet for u
kiitos hymystä, olin toivonutkin jo sitä:)
toista J:tä kaipaan. Jaanaa!!
- voi saada
Surullinen ja yksinäinen olo. Kateellinen rakkaallesi.
Haluaisin tuntea vähemmän. Voiko siihen opetella?- anyy
Mielenkiinto sammuu, jos joutuu kilpailemaan. Silloin ei voi olla kateellinen toisen rakkaalle.
Voi suuntautua muualle ja unohtaminen on helpompaa. - :'((
anyy kirjoitti:
Mielenkiinto sammuu, jos joutuu kilpailemaan. Silloin ei voi olla kateellinen toisen rakkaalle.
Voi suuntautua muualle ja unohtaminen on helpompaa.Mikään noista ei onnistu. En halua enkä voi kilpailla koska se on väärin ja vaikka voisinkin, minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia. Mielenkiinnon suuntaaminen muualle on mahdotonta.
Antakaa minulle uusi sydän
- lauantai
Et ole yksin, tiedäthän sen.
rakas ystävä : )- :'((
joku joskus noin
- santra
Sinä komea mies jota olen jo pitemmän aikaa katsellut, oletko huomannut ne arat katseeni ja pienoisen hymyn silloin tällöin????
- Rakastunut mies
Toistaiseksi...pidä mut kuumana
- rakastunut nainen
ketähän mahdat rakastaa? Haluatko kertoa? : )
- yksi rakastunut lisää
kuumana sinut, mut miten se onnistuu
jos onkin kaukana monta sataa kilometriä välissä?
ai niin näin etänä, hmm...
rakastan sinua kuitenkin
- donna
Nyt sä taisit säikähtää kun mitään ei kuulu. Älä pelkää, en mä sua syö jos et halua :)
- vislaaja
harmi : )
- donna
vislaaja kirjoitti:
harmi : )
Kukas muu täällä vislailee?? Minähän se olin!Mitäs nyt harmittelet?
- tytsy
donna kirjoitti:
Kukas muu täällä vislailee?? Minähän se olin!Mitäs nyt harmittelet?
koitahan itse miettiä : )
- huhhuh
tytsy kirjoitti:
koitahan itse miettiä : )
Mitä vihjailet? Oletko rakastunut naiseen???
Älä vaan sano!!!
- sunnuntai
säikähtänyt. Odottelen tässä vaan....jotain.
- donna
Mitäs odottelet? Eikös odotukset kohtaa? Vai tilasitko pizzan ja sitä odotat :)
- arvelinkin niin.
donna kirjoitti:
Mitäs odottelet? Eikös odotukset kohtaa? Vai tilasitko pizzan ja sitä odotat :)
eipä tunnu kohtaavan. Eksoottisempi ja tulisempi mielessä. Ei ehkä tänään?
- sunnuntai
arvelinkin niin. kirjoitti:
eipä tunnu kohtaavan. Eksoottisempi ja tulisempi mielessä. Ei ehkä tänään?
sinua tietenkin. Odotanko turhaan?
- donna
sunnuntai kirjoitti:
sinua tietenkin. Odotanko turhaan?
Ai, mua vai..jaa, en mä tiedä koska mistä mä voisin tietää kuka mua odottaa...samaa kai voisin kysyä häneltäkin. Eipä ole meiliä kuulunut...
- juutuu
donna kirjoitti:
Ai, mua vai..jaa, en mä tiedä koska mistä mä voisin tietää kuka mua odottaa...samaa kai voisin kysyä häneltäkin. Eipä ole meiliä kuulunut...
itsekkin välillä!!!!
- donna
juutuu kirjoitti:
itsekkin välillä!!!!
Toivottavasti et luule mua joksikin toiseksi,koska itse laitoin meiliä Hänelle enkä ole vastausta saanut, joten....
- joku vaan
donna kirjoitti:
Toivottavasti et luule mua joksikin toiseksi,koska itse laitoin meiliä Hänelle enkä ole vastausta saanut, joten....
nyt on päässyt käymään niin, että olenkin joku toinen.
- donna
joku vaan kirjoitti:
nyt on päässyt käymään niin, että olenkin joku toinen.
.... s u n piti sitä viestiä saada?
- ed..
donna kirjoitti:
.... s u n piti sitä viestiä saada?
Sitäkö haluat?
- ed..
ed.. kirjoitti:
Sitäkö haluat?
Ei minun ole pitänyt saada keneltäkään.
- donna
ed.. kirjoitti:
Sitäkö haluat?
Juu, anna tulla vaan - kaikki odotamme jännityksellä ;)
- jooko
donna kirjoitti:
Juu, anna tulla vaan - kaikki odotamme jännityksellä ;)
eihän tää ois eka kerta kun häpäisisin itseni. : )
- ed.
jooko kirjoitti:
eihän tää ois eka kerta kun häpäisisin itseni. : )
Kirjain kerrallaan 2. kirjain on "e"
- donna
ed. kirjoitti:
Kirjain kerrallaan 2. kirjain on "e"
hmmmm...
- EIIen
I LOVE YOU
tv. herkkis*
* hard as a rock *
* harder than a rock *
roCkCock - karin-1982
Sanoit rakastavasi, katosit kuitenkin pois.
Minäkin rakastin sinua, rakastan edelleen.
En voi olla ajattelematta sinua.
Kun näen sinut, sydämeni hakkaa miljoonaa.
Kaipaan kosketustasi, syliäsi, huuliasi.
Miksi et halua minua enää? Mitä tein väärin? - tukkijätkä
Et tunne minua. Joten älä tuomitse juttujen perusteella. Uskoisin olevani juuri sinun mieleesi. Voi olla etten olekaan, mutta siitä kannattaa ottaa selvää ensin.
- 8-)
Kerrohan vähän lisää. Vai oliko tässä vihjettä tarpeeksi...?
- Savotan Sanni
..taas........
- lahoaivo
Savotan Sanni kirjoitti:
..taas........
..Taas täällä...Irtaudutaan pikkuhiljaa..ainakin yritetään. :)
Niin, voi olla etten ole mieleesi mutta sehän olisi hienoa. Et olisi todennäköisesti minunkaan mieleeni silloin. Olisin siis ollut väärässä ja elämä olisi helppoa. Vähän huolestuttaa sekin että olen aika paljon äänekkäämpi kuin sinä. Tullaanko toimeen? Se ei huolestuta ettenkö haluaisi tehdä sinut onnelliseksi. Eikä se että tekisikö se samalla minut onnelliseksi. Etpä vähän. :)
Tutustutaan jos/kun sitten kun susta tuntuu taas hyvältä? Jos se ei käy enää minulle, niin mitäpä sitten. Sekin vaan todistaisi että jopa ruumiillisiin mittoihin yltäneet sydänsuruni (turvotusta, hoipertelua, hampaiden kalistelua) eivät kuitenkaan ole täysin vielä vieneet kykyäni kiduttaa itseäni lisää näillä hömpötyksillä. Eli vielä jollain toisella teikäläisten edustajalla.
En kyllä jaksa uskoa siihen.
Tursuan rakkautta jaettavaksi. Kohdeyleisö on vaan niin valitettavan kapea-alaista. Metsän eläimet ja sinä. - donna
lahoaivo kirjoitti:
Niin, voi olla etten ole mieleesi mutta sehän olisi hienoa. Et olisi todennäköisesti minunkaan mieleeni silloin. Olisin siis ollut väärässä ja elämä olisi helppoa. Vähän huolestuttaa sekin että olen aika paljon äänekkäämpi kuin sinä. Tullaanko toimeen? Se ei huolestuta ettenkö haluaisi tehdä sinut onnelliseksi. Eikä se että tekisikö se samalla minut onnelliseksi. Etpä vähän. :)
Tutustutaan jos/kun sitten kun susta tuntuu taas hyvältä? Jos se ei käy enää minulle, niin mitäpä sitten. Sekin vaan todistaisi että jopa ruumiillisiin mittoihin yltäneet sydänsuruni (turvotusta, hoipertelua, hampaiden kalistelua) eivät kuitenkaan ole täysin vielä vieneet kykyäni kiduttaa itseäni lisää näillä hömpötyksillä. Eli vielä jollain toisella teikäläisten edustajalla.
Tursuan rakkautta jaettavaksi. Kohdeyleisö on vaan niin valitettavan kapea-alaista. Metsän eläimet ja sinä.Mitä sä oikeesti yrität sanoa??
Pistää pikkusen miettimään tota sun tekstiä - se on jotenkin erikoista...yhtä erikoista kuin voisi vaan kuvitella jostakin ihanasta miehestä. Voihan se olla ettet ole hän..ja voi olla että olet nainen ;) - mutta
lahoaivo kirjoitti:
Tursuan rakkautta jaettavaksi. Kohdeyleisö on vaan niin valitettavan kapea-alaista. Metsän eläimet ja sinä.se lahoa se tuskin on. Ja pieni sinisyys taas on pelkästään värivika laatua laisinkaan heihentämättä :)
Voi sua voi sua voi sua, sua tursuajaa. - lahoaivo
mutta kirjoitti:
se lahoa se tuskin on. Ja pieni sinisyys taas on pelkästään värivika laatua laisinkaan heihentämättä :)
Voi sua voi sua voi sua, sua tursuajaa.Mutta ehtona on tietty se että tehdään mikä on oikein. Mutta senhän jo tiedätkin. Muuten ei tule edes kuraa pöksyihin kun naurattaa pirusti.
Tuskinpa sinä muistat kohta edes enää, mutta sinua tuskin voin unohtaa. Säilyt ainakin jonain absoluuttisena mittana johon tulen kaikkea vertaamaan: Vesivärejä, viulun vingutusta, pastilleja ja mansikoita. Ja muitakin naisia tietty. Valitettavasti. - niin..
lahoaivo kirjoitti:
Mutta ehtona on tietty se että tehdään mikä on oikein. Mutta senhän jo tiedätkin. Muuten ei tule edes kuraa pöksyihin kun naurattaa pirusti.
Tuskinpa sinä muistat kohta edes enää, mutta sinua tuskin voin unohtaa. Säilyt ainakin jonain absoluuttisena mittana johon tulen kaikkea vertaamaan: Vesivärejä, viulun vingutusta, pastilleja ja mansikoita. Ja muitakin naisia tietty. Valitettavasti....Sellaista se on, Jätkän humppa talvella : )
- ansku
harmittaa, kun et tullutkaan vaikka niin lupailit... Taidan olla ihastunut!! :)
- viesti
Mikä on tilanne on/off-suhteessasi? Olen ollut pari vuotta ihastunut mutta olet jonkinasteisessa suhteessa kaverini kanssa. En haluaisi kaveriini välejä rikkoa enkä sinunkaan kaveruuttasi menettää. Mutta kun välillä tuntuu ettette edes olisi yhdessä vaikka olettekin.
- periksiantamaton
Miksi pelkäät laittaa tunteitasi ja itseäsi peliin? Miksi et uskalla kunnolla yrittää? Etkö luota minuun vai etkö luota itseesi? Jos hetken mietit asiaa, niin tiedät, että voisin tehdä sinut onnelliseksi, sillä kukaan ei voi rakastaa sinua enempää kuin minä....
- loverb
I love u baby, i come to visit u
- sitkeä sissi
kuinka sen voit tietää?
- missing you
When I see you I feel I can see through your mind. I feel strong. You make me stronger. Liberate me. Make me free. Be mine forever.
Fuzzy logic - feeling strong
I love you. I know you. I need you.
When I see your face I believe you. Do not use me. Just love me and trust. - no,mä vaan :)
feeling strong kirjoitti:
I love you. I know you. I need you.
When I see your face I believe you. Do not use me. Just love me and trust.Sure I understand what are u talking about but what´s the point ;)
- joku vaan
vain löytäisin sinut jostain niin sanoisin varmasti sanat mitkä jäi sanomatta. En unohda sitä katsetta minkä loit minuun kun näit minut
- jätkä
Ihastuin suhun ensi silmäyksellä
- sanoja
Minäkin olisin halunut tavata sinut.
- minäpä vain
I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me
-3 Doors Down: Here Without You- - minäpä vain
I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me
-3 Doors Down: Here Without You-- :'((
:'((
- ...
!!!
- minä
Älä sä kulta pieni hakkeroi siellä taikka mä tulen ja nappaan sut syliin, etkä pääsekään pois enää...
- hassua
mikä tää "söpöstys" oikein on?
No, söpöstys itse varmaan tietää olevansa söpöstys. Hassu nimi, *hymyilyttää* - peppi
hassua kirjoitti:
mikä tää "söpöstys" oikein on?
No, söpöstys itse varmaan tietää olevansa söpöstys. Hassu nimi, *hymyilyttää*Minäpä en ole oikeasti minä mutta minun söpöstykseni nimi alkaakin M:llä ;) Ja se on tämä söpöstys, ettäs tiedät :)
- nainen
Aletaanpas rikkomaan ennätyksiä: siis viestejä tänne ja nopeesti!!!
- ffffffffffff
nautiko sää jotenkin tästä?
- nainen nimeltä...
ffffffffffff kirjoitti:
nautiko sää jotenkin tästä?
Oi, miksi valvot noin myöhään?? Onko sillä jotain tekemistä työsi kanssa? Mä olen samanlainen kukkuja - siks me sovittais hyvin yhteen ;)Viime yönä vaan oli PAKKO mennä aiemmin petiin mutta siellä sä vaan pyörit mielessä... :)
- Vapaa
Mä olen varattu, tiedän... Miksi en siis saa sua mielestäni!? Ajattelen sua päivin öin! Taidan siis rakastaa!! Mutta miksi, mähän olen vakavassa suhteessa toiseen... Täytyisi vaan unohtaa sut.. Mutta en pysty! Rakastan sua Aina!
- tiedät
etten nauti. Taidat erehtyä henkilöstä. Ehkä.
- Vommuli
Sua ajatellaan vieläkin lähes poikkeuksetta joka päivä. Viimeistään kun menen nukkumaan niin haaveilen sinusta. Ettäs tiedät. Älä edes viitsi epäillä sanojani.
- tyttönen
mun ihana ihastus oli viellä vuos sitten mun viereisessä koulussa tai kouluntapaisessa mutta nut en ole enää nähnyt tätä ihanuutta yli puoleen vuoteen...miun koulu on se hesete konalassa ja ihanuus pitkä hoppari oli woodooartissa...kävi aina syömässä meidän koulussa...
toivon vain että näkisin sen joku day ja saisin sanoo sille tunteeni...
MISSÄ SÄ LUURAAT BEIB??? ;) - You know..
Janne
- MURMELI
...EI PARANNA HAAVOJA
- damsel
aina sanotaan. Luulin itsekkin siihen, nyt olen huomannut oman haavoittuvuuteni ja varovaisuuteni vaikeuteni tutustuessani mieheen. Viekö se niin paljon aikaa se parantuminen, että silloin on jo vanha akka eikä toivoa enää. : )
- damsel
rakkauteni kohteelle sellaista naista, joka pystyy hänelle antamaan kaikkea sitä mitä hän kaipaa ja tarvitsee. Ja tietenkin rakastamaan aidosti.
- Vaalea nainen
Tässä opiskelujeni lomassa laitan sinulle viestiä, tuskin koskaan luet tätä...
Olet maailman seksikkäin mies, maailman suloisin ja hauskin. En koskaan saa sinua, mutta voin silti rakastaa sinua. Tyynylleni on jäänyt tuoksusi enkä varmaan pese tyynyliinaa enää koskaan ;)
Terveisiä sinne jonnekin, saatat olla töissä, mutta saatat myös olla avokkisi vierellä. Harmi, että emme tavanneet joskus aikaisemmin, jonain toisena vuonna, toisena päivänä. Sillä nyt minun on tyydyttävä vain palaseen sinusta.
Kiitos viimeisestä... meinasin riipiä vaatteet päältäsi kun tulit mutten kehdannut. Ja kiitos lauantai-illasta. Olet namu ja tiedät sen.
Huokaus...Muistathan sheivailla itseäsi sieltä edelleen...:-D
- UrpoUtare
Juon tässä Hämeenlinnan osuusmeijerin maitoa. Kylläpä on hyvää. Huh huh. Täytyy olla hienoja lehmiä sielläpäin. Voin vain kuvitella miltä sen parhaimman lehmän maito maistuisikaan. Mansikkiko sen nimi oli?
- Urpoutare
Eikö maitojutut kiinnosta? No ei sen nimi ollut mansikki, vaan Heidi M.. ??
- muistatko
Mä oon ihan lovessa maijaan joka on hämeen amk:ssa valkeakoskella.
Me nähtiin eka kerran tampereella kun olit kertomassa ulkomailla olostasi. Ja mä katselin sua silmät ymmyrkäisinä etupenkissä koko sen tilaisuuden ajan.
ai lav juu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927