Eli siis kokemuksia grit tunneista? Miten rankkoja ovat? Haluaisin mennä kokeilemaan mutten uskalla koska pelkään että kunto loppuu. Voisiko niitä tunteja verrata bodyattack tunteihin? Käyn niissä ja voin sen verran kertoa ettei minulla mikään rapakunto ole vaan bodyattackissa teen "vaikeimmat" liikket aina puhtaasti loppuun asti. Ja nyt olisin kiinnostunut näistä grit tunneista kun rakastan rääkki tunteja :-)
Grit tunnit
9
153
Vastaukset
- kmk3
mä haluisin myös kokeilla...
- griiit
kertokaa mullekkin kokemuksia? en oo koskaan käynyt ja kiinnostaisi mennä :)
- yesssss
Suosittelen! Plyosta en niin välitä, mutta grit cardiosta ja strenghtistä tykkään. Tehokasta treeniä ja sopii tällaselle itsensä rääkkäämisestä pitävälle :D Ainoastaan kerran oon harkinnut poistuvani joltain tunnilta siksi, että kunto tuntuu loppuvan kesken, ja silloin kyseessä oli juurikin grit (huom. en livistänyt). Kokeilemaan vaan, kuntonsa mukaan siellä kuitenkin jokainen treenaa :)
- fgWSD
Millainen kunto täytyy olla että edes jotenkin perässä pysyy? :D
- Tehotyttö
Hyvin siellä mukana pysyy, kun tekee parhaansa. Täytyy muistaa, että jokainen on varmasti tullut sinne kehittymään. Kaikki tekevät oman parhaansa. Rohkeasti mukaan vaan! Itse tykkään. Kun säännöllisesti noilla tunneilla käy niin kehityksen huomaa varmasti.
- ihanpeestä
ihan perseestä*
- ellu911
tarviiko olla himokunto että onko siellä vaihtoehto liikkeitä muillekkin? :-)
- jöperöpe
Suosittelen gröt-tuntia, jos kunto epäilyttää. Siellä vedetään puuroa ja puhutaan ruotsia. Ei pakkoruotsikammoisille!!!
- lkennefr
Hyvin pysyy mukana, jos attackissakin kunto kestää. :) Tietty gritissä tehdään jaksamisen äärirajoilla, mutta koska siinä tehdään aikaa vastaan, niin helppo tehdä oman kunnon mukaan. Mene ihmeessä koittamaan, grit on ihan mahtavaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416