Eikö kukaan tosiaan tiedä, mitä toi El Terranova koirakuvan kera Arabian kannun pohjassa tarkoittaa???
El Terranova
3
1662
Vastaukset
- xxx
Kysy Arabialta vaikka sähköpostin välityksellä. Sopivan henkilön löydät varmasti nettisivujen tms. kautta. Mullekin lähettivät kerran monisteita leimoista, joista kyselin. Ja niistä leimoista on tehty myös kirjakin. Kannattaa etsiä sitä kirjastojen tietokannoista...
- Maaris
Mulla on Arabian kunkin ajan leimamerkit, mutta ei muita. Pitänee käydä kyselemässä kirjastossa.
- ninsku123
moikka!,mulla olisi Arabian ruskea maisema lautanen jossa on Arabian piippuleima ja myös el terranova leima jossa on koiran kuva.Onko jollain ideoita mistä saisin tietää mitä tämä tarkoittaa/mikä on hinta-arvio.Olen itse nähnyt netissä Arabian maisema lautasia mutta kaikissa näkemissäni on ollut eri kuvio kuin mulla(ei ole ollut El terranova leimaa),jos jollain tulee hyviä ideoita mistä voisin katsoa mitä tämä EL TERRANOVA Tarkoittaa laittaa viestiä tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670