Harrastin ennen kilpahiihtoa, jonka lopetin n. 6 vuotta sitten ja aloin välittömästi lihomaan ihan silmissä.
Olen käynyt epäsäännöllisesti lenkillä, syöntyn kotiruokaa säännöllisin väliajoin, mutta herkutellut myös jonkin verran, mutta en mielestäni mitenkään erityisen paljon.
Olen 170 cm pitkä ja painan yli 100 kiloa.
Jos aloitan nyt uudelleen hiihdon ja käyn säännöllisesti lenkillä, niin onko mulla mitään toivoa saada kroppaani enää hyvään kuntoon, laihtua ja kiinteytyä?
Lopetin kilpaurheilun ja lihoin 30 kg
2
91
Vastaukset
- pullahiiri
Lisäyksenä > olen nainen ja 24 v.
- 1+1
Tottakai voit saada itsesi parempaan kuntoon kuin nyt. On vain hyväksyttävä nykyinen kunto, ja lähdettävä siitä parantamaan. Liikunta säännölliseksi.
Ota nykyistä parempi kunto tavoitteeksi, sitten siihen järkevä ruokavalio vähitellen, vähän järkevämpi kuin nykyinen.
Myöhemmin voi ajatella laihtumista ja kiinteytymistä ja sellaisia asioita. Ne ovat oikeastaan sivutuotteita, jotka tulevat sitten esiin kun tulevat, sitten kun on tehnyt järkeviä valintoja ja tekoja riittävän pitkään.
Kilometri kerrallaan, pullan siivu kerrallaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657