Kovin oli pitkäveteistä jouluna. Mitään ei tapahtunut. Vasta Tapaninyönä naapurit alkoivat tappelemaan. Posliinia kuulosti hajoavan ja kirjahylly kaatuvan. Metakka ja tappelun jyske oli kova. Pari naista ja mies riiteli kun emäntä oli herännyt isännän ja vieraan aktiin.
Mietin kumpi tulee ensin; poliisi vai ambulanssi. Kumpikaan ei tullut.
Ihme kun ei tajuta kuinka selvästi kaikki kuuluu muuten hiljaisessa talossa.
Pitkäveteinen joulu
4
288
Vastaukset
- Rosvo-Rudolf
Jos leskirouvalla on kovin pitkäveteistä niin voisimme yhdessä tutkia hänen posliiniaan.. Yritän olla kaatamatta kirjahyllyä.
- näin kaupungissa
Pitkäveteistähän se jos ei ole muuta elämää kuin kytätä naapurien tekemisiä.
Itselläni meni joulu loistavasti, vaikka yksin vietinkin....kerrankin oli talo hiljainen kun melkein kaikki naapurit muualla, sai todellakin nauttia joulurauhasta.....silti päivät vierähti nopeaan kun oli mielekästä tekemistä.... - Menkääs pojat
kattomaan, ettei leskirouva ihan pystyyn kuole. Kunnon posliinikelit siellä odottaa, sillä laulussakin todetaan: Aina lesken syli on lämpöinen. Saisivat naapurinsakin vähän taivasteltavaa.
- särkekää/ostakaa
Onhan sanonta, toisen leipä on toisen kuolema tai päin vastoin,
Jos posliinia on helissyt, ilmeisesti on särkynyt!
Jokohan sattui oikeaasaumaan nämä juhlapyhät, nimittäin olen yrittänyt myydä arabiaa tori.fi kaupassa, mutt eipä ole kauppa käynyt, jospa sittenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706