Kumpi headsetti steelseries siberia v2 (49.00€)vai turtle beach x12(55.96€)? Onko jotain muita hyviä alle 55€ Headsettehä?
Pitäis istuu hyvin päähän ja mikin ääni olla hyvä kertokaa kokemuksia
Ja vielä kuinka monimutkainen toi turtle beachin headsetin piuhojen kiinnittäminen on tietokoneeseen on ku on kattona videoita ni kaikissa on piuhoja ku Esterin perseessä
Mikä headsetti
Reiskaplays
3
134
Vastaukset
- Reiskaplays
Sori monet kirjoitus virheet iPadin ennakoiva on ihan paras (olin sarkastinen)
- Yey2526dy
No ne esterin piuhat menee emolle tai erilliseen äänikorttiin saman värisiin reikiin. Aika leluja noi pelikuulokkeet materiaalin ja äänenlaadun puolesta.
- jonne111111111
tässä on ainaki yks tämä turtle beachin P11 pitäis olla hyvät muita en tiiäkkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625