"Suomi24 joulutervehdys
Suomi24 toivottaa kaikille oikein hyvää joulua! Lue lisää
23.12. klo 19:37"
Ja mihin linkki vie?
"Sivua ei löydy
Etsimäsi sivu on voitu poistaa käytöstä.
Tarkista vielä osoiteriviltä, kirjoititko sivun osoitteen varmasti oikein:
osoitteen edessä on www, eikä esimerkiksi ww
osoitteessa ei ole muita kirjoitusvirheitä"
Näillä mennään aina kun kyse on @suomi24 ylläpidosta, mikään ei toimi.
Sama niille jouluterveisille enää, onhan jo Tapaninpäivä. Mitähän siinä olisi toivoteltu? Varmaan pyydetty kärsivällisyyttä jos joulun aikana posti ei toimi tai ylläpito ei vastaa viesteihin eikä puhelimeen joulunpyhinä, ylläpitokin viettää joulua.
Suomi24 "joulutervehdys"
hyvää joulua, kiitos
2
92
Vastaukset
- virhettä piisaa!!
selevästi virhe Suomi24-etusivulla.
osoitteena linkissä virheellinen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/0
Oikea osoite olisi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13169796
Eihän tältä @suomi24 ylläpidolta voi mitään ihmeitä odottaakaan, mitään ei testata saati suunnitella, kunhan rapa lentää kun roiskitaan. Ja pääasia että mainokset sentään pyörii.. - Suomi24 puuhastelua
eikä mitään kommenttia saati edes korjausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927